  • Data: 2010-10-01 16:19:51
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    gr pisze:

    > - żona jeździ mesiem 4 letnim (CDI) - ja Audi A4 2.6 benzyna/LPG 9 lat
    > - dziecko fiat UNO benzyna (jakaś mała). Pomijając zupełnie ceny aut to
    > spalanie: - mesio - 6-7 l. ropy głównie używany w mieście (roczny
    > przebieg ok. 18 000 km.)
    > - audica 10-11 litów gazu miasto ok. 9 trasa (roczny przebiek ok. 35 000
    > km) - UNO - ok. 6-8 l. miesznay (roczny przebieg ok. 6-7 000 km) Wymiany
    > części:
    > - mesio strasznie drogi i koszt części na poziomie 4-5 tys zł rocznie -
    (...)

    1. Piszesz o samochodach 2-3 letnich (czyli łapiących się w gwarancji), a
    później podajesz przykład 4 letniego, który jeżdząc 18tys/rok zużywa
    części za 4-5 tys zł/rocznie.

    Powiedz mi, bo nie ogarniam. Jakie części eksploatacyjne tyle kosztują?
    Bo rozumiem, że poza olejem, wymieniasz co 18tys również klocki w
    komplecie z tarczami, akumulator, rozrząd, ...

    --
    Piotr Czyż