  • Data: 2010-10-01 17:10:41
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdziwiłbyś się jak wiele kobiet na tzw. poziomie zwraca
    > uwagę na samochód

    Za dużo książek (choć chyba raczej kolorowych pisemek) się
    naczytałeś, a co gorsza farmazony w nich pisane przyjmujesz
    za prawdę ;-))).

    > (podobniej jak i na strój, fizjonomię, dłonie, buty itd.).

    A tu akurat masz rację ;-). Ale rzadko kiedy idzie to w
    parze z podziwianiem auta ;-).

    > Poruszając się np. rewelacyjnym, używanym,
    > czterocylindrowym dieselkiem-traktorkiem o rodowodzie z
    > Rumunii możesz po prostu nie mieć okazji przedstawienia
    > swoich zachwytów na temat jego niskich kosztów utrzymania,
    > niewielkiego spalania czy zadziwiającej niezawodności.

    Poruszałem się kiedyś "rewelacyjnym" CC700 i jakoś nie
    miałem problemów z nawiązywaniem i kontynuowaniem znajomości
    damsko-męskich ;-). Potem koreańcem, teraz jeżdżę klekotem i
    popatrz, też nie mam. Kiedyś w ogóle auta nie miałem i też
    nie narzekałem w tej dziedzinie :-)

    > Oczywiście samochód to nie wszystko, ale w temacie
    > nawiązywania znajomości, znacznie pomaga chwycić pierwszy
    > kontakt (czasami także zarazem ostatni).

    Wiesz, jak kobieta poczuje że to auto jest przedłużeniem
    Twojego fiuta i traktujesz je jak sacrum, to nie dziw się że
    nie spotyka się z Tobą drugi raz ;-). Sądząc po tekście
    "...możesz po prostu nie mieć okazji przedstawienia swoich
    zachwytów na temat jego niskich kosztów utrzymania,
    niewielkiego spalania czy zadziwiającej niezawodności"
    motoryzacja to chyba jedyny temat, na który chciałbyś z
    kobietą rozmawiać ;-)).