  • Data: 2010-10-04 21:09:09
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:i84j93$dte$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.
    > Jak inaczej pustaka jarającego się puszką którą podjechałeś?

    Nie ujmując niczego nikomu, trzy czwarte tej grupy dyskusyjnej jara się
    puszkami którymi jeździ lub którymi jeździć chciałoby. Znaczy się blachary?
    Czy kobieta nie może być miłośniczką motoryzacji?
    Czy jest coś tak strasznie złego w kobiecie której instynkt każe wybierać
    partnerów wg kryterium statusu materialnego którego jednym z wyznaczników
    jest posiadany samochód, styl życia, ciuchy itp. Wybiera samca zdolnego
    zapewnić jej status materialny jekiego oczekuje. Samiec wie na czym stoi i
    albo mu to odpowiada albo nie. Nie każdy szuka w kobiecie omnibusa z tytułem
    doktora. Niektórym wystarcza gdy daje tyłka, atrakcyjnie wygląda, potrafi
    ugotować i nie odzywa się nie pytana... Takich też rozumiem.
    --
    Jackare