    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 29 Sep 2010 13:52:41 GMT

    begin Myjk

    > Założenie jest proste -- jeśli nie stać mnie na nowe auto danej klasy,
    > to nie będzie mnie też stać na jego utrzymanie

    To jest raczej durne założenie. Co ma piernik do wiatraka. Jeśli stać Cię
    na nowe auto za 60k, to możesz kupić np. używane wyższej klasy za 40k, a
    20k przeznaczyć na dodatkowe koszty napraw. Kwestia kalkulacji.

    > Ponadto ja się przyznaję, nie znam się na tyle dobrze na samochodach,
    > żeby je kupować używane. Nie mam czasu, chęci i przyjemności jeździć,
    > szukać "igły", która mnie nie ukłuje po trzech miesiącach. Nie lubię
    > szukać wad, targować się o cenę, etc.
    >
    > Nie lubię.

    I to jest chyba główny powód. Ja zmieniłem w moim aucie prawie wszystko,
    bo lubię. Teraz jeździ 3x szybciej niż wygląda. Mina okolicznych
    kierowców -- bezcenna. ;-) Nowe auto nigdy nie da takiej frajdy jak
    poprzerabiane wg. własnego pomysłu.

    --
    ignorance is bliss