-
Date: Fri, 19 Oct 2012 22:35:52 +0200
From: R2r <b...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121010
Thunderbird/16.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
References: <507f2b14$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<50805587$1@news.home.net.pl>
<50817594$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...mshome.net> <5081a572$1@news.home.net.pl>
<o...@l...mshome.net>
In-Reply-To: <o...@l...mshome.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Message-ID: <5081b9a4$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1350678948 91.228.136.80 (19 Oct 2012 22:35:48 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 35
X-Authenticated-User: ...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
l
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469263
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-19 21:29, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> Dnia 19-10-2012 o 21:09:42 R2r <b...@a...pl> napisał(a):
>
>> W dniu 2012-10-19 18:51, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>>> [...] dci
>>> zaczyna jechać pow. 1800-2000 obr. (niżej się dławi)..
>>>
>> To znaczy, że masz zepsuty jeśli poniżej 1800 się dławi.
>>
>
> Na pewno wiesz lepiej co mam zepsute.
Nie wiem co, ale jeśli tak Ci się zachowuje samochód jak napisałeś to
ani chybi coś masz zepsute. :-)
> Daj gaz do podłogi przy
> 1800obr/min w 1.9dci (120KM) i opisz wrażenia.
Ty z tych, dla których pedał przyspieszenia ma tylko dwa położenia? :-)
Nie chodzi o dynamiczne przyspieszanie, lecz o jazdę i ewentualne
_delikatne_ (powolne) zwiększanie prędkości a to nawet przy 1500 rpm
odbywa się przy sprawnym dCi bez szarpania ani dławienia.
Natomiast z 1700+ nawet mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje najwyżej to,
że na początku samochód zbiera się leniwie i faktycznie dopiero ponad
1800 (a nawet powyżej 1900) rpm wyraźnie wyrywa do przodu, niemniej
jednak nie dławi się.
> "Dławi" to może
> faktycznie za dużo - "telepie się" dokładniej opisuje ten stan.
No właśnie nic się nie telepie, nie dławi się ani nie szarpie podczas
normalnej jazdy z prędkością obrotową nawet w zakresie 1500-1800 rpm.
Dotyczy to zarówno mojego 1,9 dCi 120KM jak i dwóch innych 2,0 (150 i
170 KM), które mam okazję od czasu do czasu użytkować.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.12 23:31 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 20.10.12 08:40 Tomasz Gorbaczuk
- 20.10.12 08:43 Cavallino
- 20.10.12 08:48 Tomasz Gorbaczuk
- 20.10.12 08:55 Tomasz Gorbaczuk
- 20.10.12 10:31 R2r
- 20.10.12 10:32 R2r
- 20.10.12 12:12 Cavallino
- 20.10.12 18:09 Krzysztof Matyasik
- 20.10.12 22:12 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?