  • Data: 2010-11-16 22:02:33
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w <news:07r5e6dl9pc3301giad9h852cveor1oa7e@4ax.com>:

    > POmiedzy skierowaniem na legalizacje a zabraniem PJ jest roznica.

    Zabrać PJ nie może nikt, chyba, że sam przekażesz i nie oddadzą już,
    skierować na "legalizację" mogą bez /zabierania/ PJ

    > Ustawa co prawda w innym przepisie sugeruje ze nalezy zabrac PJ

    Ja znam taki, w którym sugeruje, że *może* zatrzymać, ale skoro twierdzisz,
    że *należy*, to poproszę o edukację (punkty się wpisuje do ewidencji, więc
    skoro przed kontrolą miałeś 24, i w wyniku kontroli otrzymałeś 1, to
    *może*).

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]