  • Data: 2010-11-05 15:03:21
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:kuj6d6dv6o3hr1vdkae46icc84t2vho9fi@4ax.com...
    .
    > niemieckich autostradach (poprzednim autem, z silnikiem 1.8) mialem
    > srednia"tylko" 150km/h (za to na 600km trasy).
    > Noc musiala byc.

    Bylo wczesnie rano w sobote na przelomie wrzesnia i pazdziernika -
    wyjechalem z Frankfurtu a/M o 6 rano, a zatrzymalem sie na tankowanie juz po
    naszej stronie granicy okolo 10.
    Zreszta - w tym roku na podobnej trasie (z Wiesbaden) w lipcu - tez nie bylo
    duzo dluzej, mimo ze ze wzgledu box na dachu wlasciwie nie przekraczalem
    180km/h (no, czasem do 190 wg GPS, ale to naprawde chwilami, bo sie balem,
    ze mi box pofrunie). Ale sredniej nie liczylem, bo sie po drodze
    zatrzymywalismy na stacji.

    --
    Axel