  • Data: 2010-11-07 08:33:09
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: <m...@e...kernel.sk> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Biedaku, mieszkasz w Warszawie, to nie dziwota, że o autostradzie jedynie
    > słyszałeś. Jakoś dla mnie średnia rzędu 145km/h przy Vmax 155km/h nie jest
    > niczym dziwnym...

    Tak to nawet ES64U4 na Zawiercie-Grodzisk nie potrafi ;)
    a co dopiero samochod na np. A4 Krakow-Jedrzychowice.

    Co z tego ze gnasz 160, jak potem odstoisz na bramkach,
    potem Gornoslaska w Katowicach tez spowalnia, potem wezel z A1,
    potem zjazd na Wroclaw, potem A4 bez awaryjnego
    i juz srednia leci mocno w dol...

    M.