  • 51. Data: 2011-06-07 13:23:14
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: maciek <a...@g...pl>

    > Bez jaj Andrzeju, chyba nie myślisz, że sytuacja w kraju z
    egzaminami na
    > prawko jest normalna. Z tego co wiem, jest to notoryczne, ludzie nie
    > zdają po kilka razy. Cholera zdają licencjaty, magisterki, doktoraty i
    > matury a najtrudniejszym egzaminem w życiu okazuje się prawo jazdy.

    Zdałem za pierwszym razem, za tydzień później obroniłem mgr. Fakt,
    egzamin z jeżdżenia był nieco bardziej stresujący.
    Podczas egzaminu zgasł mi samochód na skrzyżowaniu. Ale od czasu do
    czasu samochód zgaśnie każdemu.
    Ważne, żeby uważać na znaki, znać przepisy (jest ich raptem kilka
    istotnych), nie przejechać pieszego, zatrzymywać się na czerwonym
    świetle itd.
    Dodam, że jeździć uczyłem się w wieku 30 lat, i w ciągu 2 miesięcy
    odbyłem kurs (od zera, nie umiałem zupełnie jeździć) i zdałem egzamin.
    Nie mam żadnych "predyspozycji" a kierowcą jestem przeciętnym, zwyczajnym.
    Te egzaminy oblewane po 13 razy to moim zdaniem efekt braku opanowania i
    histerii.

    pozdr.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 52. Data: 2011-06-07 13:23:27
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-06-07 13:05, Andrzej Ława pisze:
    > A może tak coś merytorycznie, głąbie?

    A co ty napisałeś merytorycznego poza tymi z paluszka wyssanymi bzdetami
    ? Co jeszcze wymyślisz ? Hamulce też olejem smarują ? :)

    > Egzaminacyjny Yaris gasł przy ruszaniu na terenie minimalnie bo
    > minimalnie ale jednak nachylonym w dół zgodnie z kierunkiem jazdy
    > (padało i łatwo to można było zobaczyć). Lekkie dodanie gazu było niezbędne.

    Widocznie puszczałeś sprzęgło za szybko. Trzeba się było nauczyć
    odpowiedniej techniki ruszania jeszcze przed egzaminem bo ruszanie bez
    gazu to akurat nie jest prawidłowa technika. Ale wiadomo to musi być
    spisek :) Obniżyli w 1.4 D4D obroty a silnik nadal pracuje bez wibracji,
    cuda ! ;) Nie ośmieszaj się swoją ignorancją.

  • 53. Data: 2011-06-07 13:29:02
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Www" <w...@2...pl> napisał

    >5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Nie kazdy jest stworzony do kierowania samochodem.
    Niektorzy nigdy takowego dokumentu nie powinni otrzymac.
    Dla nich jest tranpsort publiczny.

    Znam czlowieka, ktory nie zdal za 14 razem. I zrezygnowal.
    W sumie dobrze, bo gdyby tak za 23 razem zdal, bylby postrachem drog.

    Ja sam zdalem na "B" za pierwszym razem, ale juz na "C" mialem problem
    z zatrzymanie sie na łuku w Katowicach
    W koncu obadalem jak zatrzymac sie na luku i pozostala czesc to juz
    byla tylko formalnosc. Jednakze 3 razy podejsc musialem niestety.

    Po prostu kierownice trzeba czuc, ale przeciez nikt nie musi byc
    od razu Kubica.

    Swoja droga, jak zdalem na "B" to przeciez i tak bylem zielony. Dopiero
    dwa lata za "kolkiem" moglem powiedziec, ze jako tako jezdze.

    Reasumujac: jazda kilkuletnia czyni z ciebie kierowce a nie kurs czy
    egzamin.
    Jednak nie kazdy ma do tego predyspozycje.

  • 54. Data: 2011-06-07 13:39:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 13:23, Excite pisze:

    > A co ty napisałeś merytorycznego poza tymi z paluszka wyssanymi bzdetami
    > ? Co jeszcze wymyślisz ? Hamulce też olejem smarują ? :)

    Paluszki to ty ssiesz, głabie.

    > Widocznie puszczałeś sprzęgło za szybko. Trzeba się było nauczyć
    > odpowiedniej techniki ruszania jeszcze przed egzaminem bo ruszanie bez
    > gazu to akurat nie jest prawidłowa technika. Ale wiadomo to musi być

    Pierdu-pierdu. Bo ty, ex-pierdu-pierdzie, tak napisałeś. Może, ślepawko,
    nie zauważyłeś, że ja nie piszę o ruszaniu spod świateł?

    > spisek :) Obniżyli w 1.4 D4D obroty a silnik nadal pracuje bez wibracji,
    > cuda ! ;) Nie ośmieszaj się swoją ignorancją.

    D4-D to oznaczenie silników dieslowskich, ignorancie, a egzaminacyjne
    Yarisy są benzynowe.

  • 55. Data: 2011-06-07 13:40:49
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w

    Gdybym nazywał się "Ława" to bym se strzelił w łeb. :)))

    A Krzesło to twoj stryj ? :)))

  • 56. Data: 2011-06-07 13:42:25
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 12:06, Borys Pogoreło wrote:

    > Wstaw sobie do stopki, że żyjesz w Eldorado.
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/news/article-563951/Pictu
    red-The-workmans-van-disguised-police-target-motoris
    ts-hidden-speed-camera.html

    I patrz - zrobiła się afera w mediach i nagonka na policję.

    W Polsce co się dzieje w takim przypadku? Nic.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 57. Data: 2011-06-07 13:43:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 12:42:25 +0100, kamil napisał(a):

    > I patrz - zrobiła się afera w mediach i nagonka na policję.
    > W Polsce co się dzieje w takim przypadku? Nic.

    Ostatnia zmiana prawa polegająca na usunięciu "straszaków" na słupach i
    uniemożliwieniu gminom wykorzystania FR jako drukarek pieniędzy to jest
    "nic"?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 58. Data: 2011-06-07 13:47:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 13:14, LEPEK pisze:

    > Znaczy ruszałeś w kierunku spadku i zdusiłeś silnik? No to musieli
    > złośliwie sprzęgło wyregulować, że "skakało". ...albo _ty_ jednak coś
    > źle zrobiłeś. Współczesne samochody są o niebo elastyczniejsze w pełnym
    > zakresie obrotów, a i tak nawet w PF125p zgasić silnik przy staczaniu
    > się, to jednak trzeba chcieć.

    Spadek był bliski zera, tyle że woda spływała. Oczywiście nawierzchnia
    nie była idealna i to na pewno nie pomogło (grudka tu, pęknięcie tam)
    ale autentycznie dławiło go przy bardzo delikatnym manipulowaniu sprzęgłem.

    Nawet dychawiczna pandzinka rodziców, którą miałem nieprzyjemność trochę
    jeździć, nie była aż tak skora do gaśnięcia (choć pod lekką górkę bez
    gazu zdycha bez problemu).

    To stary numer, egzaminacyjne motocykle też z reguły były bardzo
    "wolnoobrotowe".

    Z drugiej strony może to działanie ma na celu właśnie zmuszenie do
    "podręcznikowej" jazdy, czyli używanie gazu _zawsze_, nawet jeśli
    obiektywnie nie jest to potrzebne?

  • 59. Data: 2011-06-07 13:50:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 13:40, Arek pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    >

    > Gdybym nazywał się "Ława" to bym se strzelił w łeb. :)))
    >
    > A Krzesło to twoj stryj ? :)))

    A twoja matka to Kurwa? Bo jesteś taki popierdolony...

  • 60. Data: 2011-06-07 13:56:21
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-06-07 13:15, to pisze:
    > begin Robson

    > Nie, świadczy to o tym, że koleżanki sumiennie nauczyły się na kursie jak
    > zdać egzamin.

    Ok, to powiedz z jakiego powodu zostali oblani.