  • 1. Data: 2011-06-07 09:10:54
    Temat: Motocykle
    Od: Igor Kruszyński <b...@o...pl>

    Witam

    Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht
    ml

    pozdr
    IK

  • 2. Data: 2011-06-07 09:17:11
    Temat: Re: Motocykle
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht
    ml

    O naiwności...
    WOJO

  • 3. Data: 2011-06-07 09:17:50
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht
    ml

    Super, będziemy stali gęsiego wydłużając niemiłosierne już korki i na pewno
    na tym zyskają kierowcy samochodów.

    Kub@

  • 4. Data: 2011-06-07 09:20:25
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Igor Kruszyński" datowanym 7 czerwca 2011 (09:10:54) napisano:

> [...]

    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht

    Po pierwsze jako to się ma do tego:
    http://www.scigacz.pl/Miejsca,wystarczy,dla,wszystki
    ch,miedzy,samochodami,w,Krakowie,15551.html
    Po drugie motocyklista nie wyprzedza a omija samochody stojące w korku
    a tego już kodeks nie zabrania
    Po trzecie nie omija z prawej strony jadącego lewym pasem tylko z
    lewej strony jadącego prawym pasem
    Po czwarte gdyby kązdy myślał jak wzajemnie sobie ułatwiać jazdę
    zamiast utrudniać to w ogóle nie byłoby takich problemów

    --
    Javelin
    Kraków

  • 5. Data: 2011-06-07 09:22:19
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)
    Bzdura.

    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht
    ml

    Wiarygodność informacji na WP jest bardzo wątpliwa.

    Ja zawsze omijam samochód z lewej strony :D

  • 6. Data: 2011-06-07 09:29:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 09:10, Igor Kruszyński pisze:
> [...]
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht

    Wiedziałem, że zaraz ktoś wyskoczy z "sensacją"...

    Krótko i konkretnie: autor artykułu jest niekompetentnym idiotą, który
    nie ma bladego pojęcia o przepisach - w szczególności o tych nowo
    wprowadzonych zmianach, na które się powołuje.

  • 7. Data: 2011-06-07 09:55:00
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Igor Kruszyński" <b...@o...pl> wrote in message
    a.pl...
    > Witam
    > Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)
> [...]

    Jak przeczytalem w tym artykule, ze wedlug nowych przepisow nie wolno
    rowerem jechac obok drugiego - przestalem czytac dalej. Kompletny debil to
    napisal, ktory nie ma pojecia, co sie zmienilo.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2011-06-07 12:44:43
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-06-07 09:10, Igor Kruszyński pisze:
> [...]
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-w-korkach,wid,13478321,wiadomosc.ht

    Jasssne dlatego że Kąkolewski tak powiedział. To poszukaj jego
    wypowiedzi na temat dziennikarskich filmów w których policjanci z
    drogówki zapierd... po ulicach Warszawy. Policjanci byli OK - to
    dzienikarze łamali prawo.

    Ten człowiek nie dość że jest niewiarygodny to jeszcze pierdzieli jak
    potłuczony od lat w mediach.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 9. Data: 2011-06-07 13:08:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Cze, 09:10, Igor Kruszyński <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Od dzis koniec z wciskaniem sie, beda musieli stac w korkach :)
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Motocyklisci-nagmi
    nnie-lamia-prawo-...

    ...ten gosc bzdury wypisuje, tylko nie wiadomo czy taki tepy, czy robi
    to swiadomie liczac na kase za ilosc wejsc na ta stronke + ilosc
    komentarzy ;)

    WS

  • 10. Data: 2011-06-07 13:13:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-07 09:55, Axel pisze:
> [...]
    > rowerem jechac obok drugiego - przestalem czytac dalej. Kompletny debil to
    > napisal, ktory nie ma pojecia, co sie zmienilo.

    To prawda:
    3. Kierującemu rowerem lub motorowerem zabrania się:

    jazdy po jezdni obok innego uczestnika ruchu, z zastrzeżeniem ust. 3a;

    A.