    From: maciek <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Date: Tue, 07 Jun 2011 12:23:14 +0100

    > Bez jaj Andrzeju, chyba nie myślisz, że sytuacja w kraju z
    egzaminami na
    > prawko jest normalna. Z tego co wiem, jest to notoryczne, ludzie nie
    > zdają po kilka razy. Cholera zdają licencjaty, magisterki, doktoraty i
    > matury a najtrudniejszym egzaminem w życiu okazuje się prawo jazdy.

    Zdałem za pierwszym razem, za tydzień później obroniłem mgr. Fakt,
    egzamin z jeżdżenia był nieco bardziej stresujący.
    Podczas egzaminu zgasł mi samochód na skrzyżowaniu. Ale od czasu do
    czasu samochód zgaśnie każdemu.
    Ważne, żeby uważać na znaki, znać przepisy (jest ich raptem kilka
    istotnych), nie przejechać pieszego, zatrzymywać się na czerwonym
    świetle itd.
    Dodam, że jeździć uczyłem się w wieku 30 lat, i w ciągu 2 miesięcy
    odbyłem kurs (od zera, nie umiałem zupełnie jeździć) i zdałem egzamin.
    Nie mam żadnych "predyspozycji" a kierowcą jestem przeciętnym, zwyczajnym.
    Te egzaminy oblewane po 13 razy to moim zdaniem efekt braku opanowania i
    histerii.

    pozdr.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein