    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Date: Tue, 7 Jun 2011 13:29:02 +0200

    Użytkownik "Www" <w...@2...pl> napisał

    >5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Nie kazdy jest stworzony do kierowania samochodem.
    Niektorzy nigdy takowego dokumentu nie powinni otrzymac.
    Dla nich jest tranpsort publiczny.

    Znam czlowieka, ktory nie zdal za 14 razem. I zrezygnowal.
    W sumie dobrze, bo gdyby tak za 23 razem zdal, bylby postrachem drog.

    Ja sam zdalem na "B" za pierwszym razem, ale juz na "C" mialem problem
    z zatrzymanie sie na łuku w Katowicach
    W koncu obadalem jak zatrzymac sie na luku i pozostala czesc to juz
    byla tylko formalnosc. Jednakze 3 razy podejsc musialem niestety.

    Po prostu kierownice trzeba czuc, ale przeciez nikt nie musi byc
    od razu Kubica.

    Swoja droga, jak zdalem na "B" to przeciez i tak bylem zielony. Dopiero
    dwa lata za "kolkiem" moglem powiedziec, ze jako tako jezdze.

    Reasumujac: jazda kilkuletnia czyni z ciebie kierowce a nie kurs czy
    egzamin.
    Jednak nie kazdy ma do tego predyspozycje.