  • 61. Data: 2011-06-07 13:56:41
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-06-07 13:39, Andrzej Ława pisze:
    > Paluszki to ty ssiesz, głabie.

    Ładnie się pan przedstawił przed milionami słuchaczy ;)

    > Pierdu-pierdu. Bo ty, ex-pierdu-pierdzie, tak napisałeś. Może, ślepawko,
    > nie zauważyłeś, że ja nie piszę o ruszaniu spod świateł?

    A to z pod świateł rusza się bez gazu ? To już wiadomo skąd się biorą te
    flegmatyki co normalnie ruszyć nie potrafią.

    > D4-D to oznaczenie silników dieslowskich, ignorancie, a egzaminacyjne
    > Yarisy są benzynowe.

    Zależy od województwa sfrustrowany ignorancie. Jeśli piszesz o
    benzynowym 1.0 68KM z Yariski II to jest on tak słaby że ruszanie nim
    bez gazu to pomysł mocno poroniony. Jeździłem tą wersją silnikową (1.4
    d4d też) i to bez żadnych spiskowych modyfikacji ten silnik łatwo gaśnie
    jak ktoś męczy go obciążeniem bez gazu. Jak się jeszcze klimę włączy to
    o ruszaniu bez gazu w ogóle nie ma mowy. Idź się naucz normalnie ruszać
    zamiast piepszyć głupoty o urojonym spisku urzędników obniżających wolne
    obroty. Swoją drogą trzeba mieć fantazje żeby takie rzeczy wymyślać :)

  • 62. Data: 2011-06-07 13:58:39
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 12:43, Borys Pogoreło wrote:

    > Ostatnia zmiana prawa polegająca na usunięciu "straszaków" na słupach i
    > uniemożliwieniu gminom wykorzystania FR jako drukarek pieniędzy to jest
    > "nic"?

    Czekaj, kiedy był ostatni wątek o gminie najeżonej radarami? Jakoś w
    zeszłym tygodniu..

    Ustawa zabroni policji z suszarkami stac 20 metrów przed znakiem końca
    terenu zabudowanego?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 63. Data: 2011-06-07 14:00:09
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 12:50, Andrzej Ława wrote:

    > A twoja matka to Kurwa? Bo jesteś taki popierdolony...

    Takie piękne żniwa, dwa plonki za jednym zamachem. Ktoś jeszcze?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 64. Data: 2011-06-07 14:10:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 13:56, Excite pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > A to z pod świateł rusza się bez gazu ? To już wiadomo skąd się biorą te
    > flegmatyki co normalnie ruszyć nie potrafią.

    Literki są dla ciebie zbyt trudne?

    > Zależy od województwa sfrustrowany ignorancie. Jeśli piszesz o

    Tak się tłumacz, głąbie - autorytatywnie stwierdziłeś, że egzamin miałem
    na dieslu i kropka.

> [...]
    > d4d też) i to bez żadnych spiskowych modyfikacji ten silnik łatwo gaśnie
    > jak ktoś męczy go obciążeniem bez gazu. Jak się jeszcze klimę włączy to

    Primo: jest jeszcze jedna wersja silnikowa.
    Secundo: na identycznych nie-egzaminacyjnych (dwie sztuki sprawdzone)
    nie było problemów z gaśnięciem. Czary z mleka?
    Tertio: doczytaj wreszcie, kretynie, nie nie chodzi o ruszanie spod
    świateł. To po prostu dobry test na sprawdzenie, jaką tendencję do
    gaśnięcia może mieć pojazd i ile więcej wskutek tego trzeba mu będzie
    dodawać gazu przy ruszaniu, np. pod górkę.

    > o ruszaniu bez gazu w ogóle nie ma mowy. Idź się naucz normalnie ruszać
    > zamiast piepszyć głupoty o urojonym spisku urzędników obniżających wolne
    > obroty. Swoją drogą trzeba mieć fantazje żeby takie rzeczy wymyślać :)

    Naucz się pisać i czytać po polsku, szczylku.

  • 65. Data: 2011-06-07 14:13:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hants

    > Zresza - kilka postów nizej lezy linek do artykulu odnosnie omijania
    > przez motocykle. Kij z artykułem - obejrzyj sobie sam filmik:
    > http://studio.wp.pl/mid,1174121,wideo.html
    >
    > Daje słowo - ponad 6 lat w UK i takiej kurwy jak ta vectra - nie
    > widzialem tu ani razu.

    Jest jakiś obowiązek robienia miejsca motocyklistom w korku, żeby mogli
    łamać przepisy i zajmować naraz dwa pasy ruchu lub zmieniać je bez
    przerwy bez sygnalizacji?

  • 66. Data: 2011-06-07 14:21:32
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    To gdzie się rusza bez gazu ? Prawej nogi nie masz żeby go dodać nawet
    jak po placu jeździsz ? Widzę że według twoich urojeń w motocyklach też
    zmniejszyli obroty. W ciężarowych pewnie też byś uznał że coś
    modyfikowali gdyby wyszło że ruszyć nie umiesz. Znasz stare powiedzenie
    że słabej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy ? Takie skłonności do
    urojeń to się leczy. EOT.

  • 67. Data: 2011-06-07 14:22:43
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 13:13, to wrote:
    > begin Hants

    > Jest jakiś obowiązek robienia miejsca motocyklistom w korku, żeby mogli
    > łamać przepisy i zajmować naraz dwa pasy ruchu lub zmieniać je bez
    > przerwy bez sygnalizacji?

    I o tych różnicach w mentalności właśnie mówimy. Na zachodzie myślimy
    "nic mnie to nie kosztuje, po co mam mu utrudniać życie", w polsce
    myślimy "po chuj ma dojechać szybciej, przypierdolę lepiej drzwiami
    głupiemu dawcy".

    15-20 lat temu tłumaczono, że stare pokolenie komunistyczne musi
    wymrzeć. Dzisiaj 20-latkowie mają w głowach dokładnie to samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 68. Data: 2011-06-07 14:25:24
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 13:13, to wrote:
> [...]

    "nic mnie to nie kosztuje, po co mam mu utrudniać życie", w polsce
    myślimy "po chuj ma dojechać szybciej, przypierdolę lepiej drzwiami

    "Zmieniająć pas bez sygnalizacji" między stojącymi w korku samochodami
    stwarza zagrożenie, czy po prostu szczypie w cztery litery, że on
    dojedzie, a ty stoisz? A może motocykl mający do setki trzy sekundy
    ruszając spod świateł przed samochodami powoduje korki?

  • 69. Data: 2011-06-07 14:26:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Tuesday, June 7, 2011, 1:40:49 PM, you wrote:

    > Gdybym nazywał się "Ława" to bym se strzelił w łeb. :)))
    > A Krzesło to twoj stryj ? :)))

    A ty jak się nazywasz, pierdolony anonimie? To musi być dopiero
    nazwisko, że tak się go wstydzisz...

    *PLONK!* czyli:

    Pierdolony
    Lamer
    Opuszcza
    Naszą
    Kompanię

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2011-06-07 14:27:41
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Hants

    > Jest jakiś obowiązek robienia miejsca motocyklistom w korku, żeby mogli
    > łamać przepisy i zajmować naraz dwa pasy ruchu lub zmieniać je bez
    > przerwy bez sygnalizacji?

    Czy zachowanie tego debila w Oplu było wg Twego uznania właściwe? Zgodne z
    prawem? Godne pochwały i naśladowania?
    Co to miało być? Obywatelskie zatrzymanie?