  • 161. Data: 2011-06-10 16:52:11
    Temat: Re: 13 razy nie zda3em prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/06/2011 15:24, CeSaR wrote:

    > A to wracajcie, to wolny kraj ;-)

    OK, wobec tego wyjaśnij mi rzeczowo - w którym miejscu motocyklista
    zagrażal innym uczestnikom owego "ruchu"? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 162. Data: 2011-06-10 17:15:44
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M

    Plik w normalnym formacie podaj to przeglądnę. Tak czy siak, nie da się
    rozwiązać problemu korka bez usunięcia wąskiego gardła, gdzie zawsze jest
    start/stop i to czy gdzieś przed nim pojadą płynnie nic nie zmieni bo tego
    gardła nie przepchną przecież, co najwyżej gęściej będą, mniej spalą i
    sprzęgła nie zużyją.

  • 163. Data: 2011-06-11 00:00:40
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Zrób PJ na motocykl, to zdasz.

    ;)

    --
    CB

  • 164. Data: 2011-06-11 20:00:47
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-07 09:29, Www pisze:
    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    1.zdać na Ukrainie i przewekslować do PL?
    2.zrobić tak, jak spora część obecnych drajweruff czyli dać łapówkę :D
    3.przysiąść fałdów i spróbować jeszcze raz?

  • 165. Data: 2011-06-12 01:21:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Wracamy do sedna sprawy - jakąż to zabójczą prędkość osiągnął
    > motocyklista na filmie, że udało mu się zatrzymać na niecałym metrze
    > przed Oplem?

    1000 razy się uda, a za 1001 oberwie komuś lusterko bo wiatr zawieje albo
    ktoś rękę z auta po drugiej strony wystawi.

  • 166. Data: 2011-06-12 23:40:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org>

    > 1.zdać na Ukrainie i przewekslować do PL?
    > 2.zrobić tak, jak spora część obecnych drajweruff czyli dać łapówkę :D
    > 3.przysiąść fałdów i spróbować jeszcze raz?

    Trochę co innego ale ... pamiętam jak to kolejny raz poszedłem do lekarza by
    mnie zbadał na okoliczność przedłużenia prawka. Po raz kolejny moje wyniki
    nie budziły żadnych zastrzeżeń. Po raz kolejny usłyszałem historyjkę jak to
    nie ma już prawo jazdy bezterminowego. Po raz kolejny dowiedziałem się, że
    coś mi musiało dolegać skoro dotąd nie dostałem bezterminowego. Tak sobie
    pomyślałem, że ... stary już powoli zaczynam być, więc zdecydowałem, że
    muszę jednak zrobić to bezterminowe bo w końcu mi się wzrok pogorszy albo w
    inny sposób podupadnę na zdrowiu. Jak pomyślałem tak zrobiłem. I bym
    zlikwidował te egzaminy. Równie dobrze rodzice mogą uczyć dzieci prowadzić
    samochód...

  • 167. Data: 2011-06-13 07:39:01
    Temat: Re: 13 razy nie zda?em prawka !
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "to" datowanym 12 czerwca 2011 (01:21:45) napisano:

    > begin kamil

    > 1000 razy się uda, a za 1001 oberwie komuś lusterko bo wiatr zawieje albo
    > ktoś rękę z auta po drugiej strony wystawi.

    No to świetna interpretacja. Proponuję przepis " nie zachowanie
    bezpiecznego odstępu od krawężnika przez pieszego" bo przecież 1000
    razy tamtędy człowiek chodził a za 1001 wiatr zawieje i wpadnie
    na jezdnię. Tym sposobem możnaby uratować budżet.

    "...A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały
    tędy przechodził w przyszłości, którego jeszcze nie macie. Więc nie
    mówcie mi, że siedzi z tyłu !!!..."

    --
    Javelin
    Kraków

  • 168. Data: 2011-06-13 08:33:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jun 2011 23:40:15 +0200, niusy.pl wrote:
> [...]
    >muszę jednak zrobić to bezterminowe bo w końcu mi się wzrok pogorszy albo w
    >inny sposób podupadnę na zdrowiu. Jak pomyślałem tak zrobiłem.

    Tak jest. I co gorsza - mafia urzedniczo-lekarska coraz wiecej chce.

    J.

  • 169. Data: 2011-06-13 09:18:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    No przecież dokładnie o tym napisałem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 170. Data: 2011-06-13 09:43:21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > OK, wobec tego wyjaśnij mi rzeczowo - w którym miejscu motocyklista
    > zagrażal innym uczestnikom owego "ruchu"? :)

    Jak tylko powiesz mi gdzie ja się do tego motocyklisty odnosiłem.