  • 91. Data: 2011-06-07 15:33:35
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 07-06-2011 13:43, Borys Pogoreło pisze:

    > Ostatnia zmiana prawa polegająca na usunięciu "straszaków" na słupach i
    > uniemożliwieniu gminom wykorzystania FR jako drukarek pieniędzy to jest
    > "nic"?

    a od kiedy maja zniknac 'pustaki'? bo w trojmiescie dalej stoja.

  • 92. Data: 2011-06-07 15:36:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 15:33:35 +0200, K napisał(a):

    > a od kiedy maja zniknac 'pustaki'? bo w trojmiescie dalej stoja.

    Pewnie razem z przejęciem całego tego kramu przez ITD.
    Na mojej regularnej trasie już dwa maszty zniknęły.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 93. Data: 2011-06-07 15:39:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 12:58:39 +0100, kamil napisał(a):

    > Czekaj, kiedy był ostatni wątek o gminie najeżonej radarami? Jakoś w
    > zeszłym tygodniu..

    Daj msgid.

    Tak czy inaczej AFAIR te pieniądze od teraz mogą być przeznaczone tylko na
    poprawę stanu infrastruktury drogowej. Zaś same FR nie mogą być chowane w
    krzakach, tylko wyraźnie oznaczone.

    > Ustawa zabroni policji z suszarkami stac 20 metrów przed znakiem końca
    > terenu zabudowanego?

    Oczywiście, że nie. Ale to już krok w dobrym kierunku.
    Zaś nadgorliwych macie też w tym utopijnym UK.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 94. Data: 2011-06-07 16:21:23
    Od: kamil <s...@s...com>

    4dda5891$0$2444$6...@n...neostrada.pl - cały wątek.

    > Tak czy inaczej AFAIR te pieniądze od teraz mogą być przeznaczone tylko na
    > poprawę stanu infrastruktury drogowej. Zaś same FR nie mogą być chowane w
    > krzakach, tylko wyraźnie oznaczone.

    Niesamowite, w 2011 roku wychodzimy z jaskini. ;)

    > Oczywiście, że nie. Ale to już krok w dobrym kierunku.
    > Zaś nadgorliwych macie też w tym utopijnym UK.

    Utopii nie ma nigdzie, ale jak człowiek pojeździ trochę po świecie, to
    do polski nawet na wakacje odechciewa się jeździć, szkoda życia na
    małostkowość i kompleksy na każdym kroku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 95. Data: 2011-06-07 16:29:04
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości

    > Następny kompleks emigranta koniecznie musi coś przekazać, nie wiadomo
    > tylko dlaczego nie poszedł z wynurzeniami na angielską grupę.
    > Angole Was nie lubią, więc przyłazicie tutaj gitarę Waszymi problemami
    > zawracać?

    Jest na to sposob - splonkuj i sie odczep pajacu.

  • 96. Data: 2011-06-07 16:32:20
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Motocyklista natomiast złamał PoRD, a także znieważył kierowcę. :-)

    Niewłasciwe, niegodne, ale zgodne z prawem.
    Dura lex, sed lex, no nie?

    Fajnie :-)

  • 97. Data: 2011-06-07 16:36:15
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > Czekaj, czy ty nie masz filmu na youtube z przejazdu przez highlandy?

    Nie. Ale bardzo lubimy tam jezdzić. Jak w okolicy takiej Altnaharry padnie
    auto, to trzeba z buta gnać jakies 20 km, zeby złapać zasięg. To się dopiero
    nazywa przygoda :-)

    W ogole - lubię jezdzić samochodem - to mnie uspokaja i relaksuje. :-)

  • 98. Data: 2011-06-07 16:45:09
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Problem jest taki że te które naprawdę uczą zaczynają plajtować z powodu
    > ceny kursu znacznie wyższej od konkurencji. To taki gatunek na wymarciu
    > który być może nawet już wymarł. Niby ludzie chcą się dobrze uczyć ale tak
    > naprawdę najważniejsze dla większości jest by kurs był prawie darmo i jak
    > najszybciej.

    Może trzeba im (kursantom) uświadomić, że całkowity koszt to nie tylko koszt
    kursu ale i n*egzamin
    Ile teraz egzamin kosztuje?

  • 99. Data: 2011-06-07 16:57:41
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 15:36, Hants wrote:
> [...]
    > się dopiero nazywa przygoda :-)
    >
    > W ogole - lubię jezdzić samochodem - to mnie uspokaja i relaksuje. :-)

    Kawał drogi z południa, zapraszam do stolicy na piwo gdybyś przejeżdżał. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 100. Data: 2011-06-07 18:02:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-07 09:29, Www pisze:
    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Uważam, że jeśli ktoś nie zdał za 10 razem, powinni dożywotnio mu zabrać
    taką możliwość - zdawania na PJ. Bo taka osoba na pewno nie ma
    predyspozycji do prowadzenia pojazdu silnikowego. Niech wsiądzie lepiej
    do tramwaju/autobusu.