    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Date: Sun, 12 Jun 2011 23:40:15 +0200

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org>

    > 1.zdać na Ukrainie i przewekslować do PL?
    > 2.zrobić tak, jak spora część obecnych drajweruff czyli dać łapówkę :D
    > 3.przysiąść fałdów i spróbować jeszcze raz?

    Trochę co innego ale ... pamiętam jak to kolejny raz poszedłem do lekarza by
    mnie zbadał na okoliczność przedłużenia prawka. Po raz kolejny moje wyniki
    nie budziły żadnych zastrzeżeń. Po raz kolejny usłyszałem historyjkę jak to
    nie ma już prawo jazdy bezterminowego. Po raz kolejny dowiedziałem się, że
    coś mi musiało dolegać skoro dotąd nie dostałem bezterminowego. Tak sobie
    pomyślałem, że ... stary już powoli zaczynam być, więc zdecydowałem, że
    muszę jednak zrobić to bezterminowe bo w końcu mi się wzrok pogorszy albo w
    inny sposób podupadnę na zdrowiu. Jak pomyślałem tak zrobiłem. I bym
    zlikwidował te egzaminy. Równie dobrze rodzice mogą uczyć dzieci prowadzić
    samochód...