  • 151. Data: 2011-06-10 11:10:05
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 09/06/2011 17:00, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "kamil" <s...@s...com>

    > A o co chodzi ? Dwa samochody jadące z taką samą prędkością w ogóle nie
    > potrzebują odstępu. Odstęp jest potrzebny gdy trzeba wyrównać prędkość.

    Chodzi o to, że ten strasznie niebezpieczny rowerzysta łamiący przepisy
    tocząc się 10km/h z małym odstepem między samochodami z pewnością
    wszystkich pozabija.

    Dyskusja o niczym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 152. Data: 2011-06-10 11:10:28
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/06/2011 10:10, kamil wrote:

    > Chodzi o to, że ten strasznie niebezpieczny rowerzysta łamiący przepisy

    Tfu, motocyklista, chociaż prędkość akurat rowerowa. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 153. Data: 2011-06-10 11:11:37
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/06/2011 09:00, Javelin wrote:
> [...]
    >
    > Wg mnie, bezpieczny odstęp to taki który pozwala bezpiecznie zatrzymać
    > nasz pojazd w przypadku nagłego zatrzymania samochodu przed nami lub
    > wystąpienia innej sytuacji niebezpiecznej
    >
    > IMHO motocyklista pomimo stwarzania przez kierowcę opla zagrożenia na
    > drodze i usilnych prób doprowadzenia do kolizji, ani razu nie uderzył
    > w pojazd przed nim, więc bezpieczny odstęp oraz prędkość zostały
    > zachowane
    >
    > Ktoś zna jakiś przypadek otrzymania mandantu za "nie zachowanie"
    > bezpiecznego odstępu w sytuacji w której nie doszło do żadnej kolizji?

    Ależ tu nie chodzi o bezpieczny odstęp, tu chodzi o udowadnianie przez
    3-dniową debatę o dupie maryni, że motocyklista to cham, bo nie stoi w
    korku jak reszta.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 154. Data: 2011-06-10 11:12:07
    Od: kamil <s...@s...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=Suugn-p5C1M

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 155. Data: 2011-06-10 11:25:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-08, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

> [...]
    > turlać się na wolnych obrotach i czasem się zdarzy, że zanim zamknie się
    > odstęp między mną a poprzednim pojazdem - tamten znowu ruszy

    Nasi kierowcy sa za glupi jeszcze na to, by toczyc sie wolno a stale.
    Lepiej ruszac i hamowac, ruszac i hamowac, no i tak do zajebania. A jak
    chcesz tak pojechac, to w odstep miedzy Ciebie a poprzedzajacy wbija sie
    jakis madry inaczej z drugiego pasa.

    --
    Artur

  • 156. Data: 2011-06-10 11:44:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 09:29, Www pisze:
    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    nie martw się, mój kolega zdał za 15-tym razem, a teraz jeździ jak
    zawodowiec... ;)

    napisz jeszcze jak oblewasz te egzaminy, bo może oblewasz testy, a nie
    samą jazdę.

  • 157. Data: 2011-06-10 12:36:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Javelin" <s...@o...pl>

[...]

    To medal powinien dostać :-)

  • 158. Data: 2011-06-10 15:45:52
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >Ktoś zna jakiś przypadek otrzymania mandantu za "nie zachowanie"
    >bezpiecznego odstępu w sytuacji w której nie doszło do żadnej kolizji?

    We Francji na autostradach bezpieczny odstep definiowany jest przy pomocy
    pasów namalowanych na prawej krawędzi autostrady. Odpowiednie tablice
    informacyjne informują, jaki odstęp przy jakiej predkości jest bezpieczny.
    Czy policja zatrzymuje za to - nie wiem.
    W Stanach "tailgating" jest na 100% "omandatowany" przy czym samo
    wystąpienie owego zjawiska jest oceniane przez policję - policjant decyduje
    czy było blisko czy nie.
    I nie musi dojść do wypadku żeby dostać mandat za tailgating.
    U nas w taryfikatorze jest tylko(?) takie coś:
    "niezachowanie przez kierujących pojazdami objętymi indywidualnym
    ograniczeniem prędkości albo pojazdami lub zespołami pojazdów o długości
    większej niż 7 metrów niezbędnego odstępu od pojazdów znajdujących się przed
    nimi 200 zł "
    Jeśli tak jest to może to i lepiej bo gdyby to oddać do interpretacji
    policjantom to w "trosce" o kierowcę ten przepis byłby chyba hitem
    mandatowym.

  • 159. Data: 2011-06-10 16:07:09
    Temat: Re: 13 razy nie zda?em prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/06/2011 14:45, CeSaR wrote:

    > We Francji na autostradach bezpieczny odstep definiowany jest przy pomocy
    > pasów namalowanych na prawej krawedzi autostrady. Odpowiednie tablice
    > informacyjne informuj?, jaki odstep przy jakiej predko?ci jest bezpieczny.

    Wracamy do sedna sprawy - jakąż to zabójczą prędkość osiągnął
    motocyklista na filmie, że udało mu się zatrzymać na niecałym metrze
    przed Oplem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 160. Data: 2011-06-10 16:24:04
    Temat: Re: 13 razy nie zda3em prawka !
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Wracamy do sedna sprawy - jakąż to zabójczą prędkość osiągnął motocyklista
    > na filmie, że udało mu się zatrzymać na niecałym metrze przed Oplem?

    A to wracajcie, to wolny kraj ;-)