  • Data: 2011-06-07 12:32:21
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2011 11:28, Arek wrote:

    > No tak, jazda po łuku to faktycznie szczyt umiejętności technicznych.
    > Może PJ powinien dostawać każdy, kto potrafi drzwi otworzyć? Bo
    > uruchomienie silnika to już będzie przesadne utrudnienie?

    Może nie każdemu nauka zajmuje tyle samo czasu, chociaż efekt końcowy
    będzie taki sam? Ty pewnie po godzinie robiłeś nawroty na ręcznym, drugą
    ręka ratując dziecko z płonącego budynku.

    > Znaczy się, że jeżeli da się PJ osobom które nie potrafią się zachować
    > na drodze, zaparkować, skręcić na skrzyżowaniu, ustąpić pieszemu na
    > pasach, nie wjeżdżać pod prąd itp. To liczba wypadków spadnie? Ciekawa
    > logika.

    Znaczy, że prawo jazdy dostają osoby, które jeżdżą od dłuższego czasu,
    egzamin zdały i nie stwarzają zagrożenia na drodze, czego dowodzą
    statystyki.

    > Co do UK, może przyjrzyj się jak tam funkcjonuje policja o potem szukaj
    > różnic w liczbie wypadków.

    Nie stoi za krzakiem, radiowozy z radarami są jaskrawo pomalowane i
    muszą być widoczne z daleka, fotoradary są jaskrawo pomalowane i
    oznakowane na znakach. Więc teoretycznie można zapierdalać i szansa
    bycia złapanym znacznie mniejsza, a wiesz co? Mało kto zapierdala,
    wyprzedza na ciągłych, wpycha się i ogólnie zachowuje, jak przeciętny
    polski.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil