  • 51. Data: 2010-12-18 13:36:20
    Temat: Re: 11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odm
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tę światłą myśl zachowuję raczej dla milicjantów czeskich i słowackich.

    -----

  • 52. Data: 2010-12-18 22:04:49
    Temat: Re: 11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > latwo, ale siedzac za biurkiem przed wentylatorem latwo tez stwierdzic
    > "a co mnie to obchodzi - ja widze przekroczony czas pracy" :-)

    A myslisz, ze kontrolerowi tak bardzo chce sie wypelniac wnioski do sadu o
    ukaranie?

    --
    Picasso

  • 53. Data: 2010-12-18 22:11:50
    Temat: Re: 11 godzin Berlin-Poznan - tirmani odm??d?yli sie dokumentnie
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > wytlumaczysz to niemieckiemu policjantowi ktory widzac polska tablice
    > rejestracyjna az zaciera rece 'ile by mu dopierdolic'? i rozumie tylko w
    > swoim jezyku?

    A tam nie obowiazuje prawo ?
    Trudno nauczyc kilku slow po niemiecku i zaznajomic z kilkoma paragrafami?

    W sumie - po co sie pytam... latwiej kimac blokujac kilkuset kierowcow niz
    nauczyc sie paru slow po niemiecku!

    --
    Picasso

  • 54. Data: 2010-12-18 22:18:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 22:04:49 +0100, P_ablo wrote:

    >A myslisz, ze kontrolerowi tak bardzo chce sie wypelniac wnioski do sadu o
    >ukaranie?

    do sadu, czy wysoka kare nalozy w drodze decyzji ?

    Tak czy inaczej - za to mu placa, to moze i takie kryterium oceny :-)

    J.

  • 55. Data: 2010-12-18 22:24:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Tak czy inaczej - za to mu placa, to moze i takie kryterium oceny :-)

    Z drugiej strony, gdy musza gdzies dojechac, to potrafia wtykac szmaty pod
    tarczki... Jest taka stara maksyma "dla chcacego nic trudnego"...

    --
    Picasso

  • 56. Data: 2010-12-19 19:40:01
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-18 22:11, P_ablo pisze:
> [...]
    > Trudno nauczyc kilku slow po niemiecku i zaznajomic z kilkoma paragrafami?
    >
    > W sumie - po co sie pytam... latwiej kimac blokujac kilkuset kierowcow

    latwiej nie narazac siebie i swojego pracodawcy na niepotrzebne problemy.

  • 57. Data: 2010-12-19 20:34:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > latwiej nie narazac siebie i swojego pracodawcy na niepotrzebne problemy.

    I zjechać na parking ZANIM skończy się czas.

  • 58. Data: 2010-12-19 22:20:01
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-19 20:34, Cavallino pisze:
    > I zjechać na parking ZANIM skończy się czas.

    jezeli to mozliwe, to jak najbardziej :)

  • 59. Data: 2010-12-19 23:06:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jezeli to mozliwe

    Co jest niemożliwe?
    Skontaktowanie, że jak została godzina, a na CB wrzeszczą że korek do
    kolejnego parkingu na 1,5 to może się okazać że się nie zdąży? ;-)

  • 60. Data: 2010-12-20 14:27:58
    Temat: Re: 11 godzin Berlin-Pozna? - tirmani odmó?d?yli sie dokumentnie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > A jak utkniesz kiedys w zaspie, to co ci podpowie twoja inteligencja ?
    > :-)

    Nie utknę, moja osobówka jest odpowiednio wyposażona pod tym względem, w
    każdym razie na pewno byłbym jednym z ostatnich, którzy by utknęli.

    --
    ignorance is bliss