  • 1. Data: 2010-12-15 22:38:25
    Temat: 11 godzin Berlin-Poznań - tirmani odmóżdżyli sie dokumentnie
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Niech ktos obeznany wytlumaczy mi, czy za przekroczenie dozwolonych czasow
    pracy (na tacho) rozstrzeliwuja na miejscu?

    Od samej granicy do Swiebodzina jeden wielki korek - tir za tirem. Geneza
    tego mega korka to spowolnienia na utrudnieniach przy budowie A2, ale co
    najciekawsze, glownym powodem postojow po 2 godzinki to inteligentni inaczej
    tirowcy!

    Niektorych w czasie owych spowolnien zlapal czas na przymusowy odpoczynek.
    Panowie wybrali sobie rewelacyjne miejsca do odpoczynku - droge krajowa nr 2
    a dokladnie prawy pas... Oczywiscie nie trzeba tlumaczyc, ze kazdy slon,
    chcac wyprzedzic takich "spiochow", musial odczekac na spory kawalek wolnego
    pomiedzy jadacymi z przeciwka...

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-12-15 22:47:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 22:38:25 +0100 osobnik zwany P_ablo
    wystukał:

    > Niech ktos obeznany wytlumaczy mi

    a umiesz czytać coś więcej niż fakt czy se?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-12-15 22:59:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    poszukaj sobie ile wynoszą kary to przestaniesz pitolic glupoty.
    mojemu klientowi za brak jakiegos jednego swistka (jednej kartki papieru)
    ITD naliczyla bodajze 15kpln kary. kierowca zwyczajnie zapomniał wziąć z
    firmy. ja sie ani troche nie dziwie ze przestrzegaja przepisow. kary sa
    drakonskie.

  • 4. Data: 2010-12-15 23:06:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

> [...]
    > naliczyla bodajze 15kpln kary. kierowca zwyczajnie zapomniał wziąć z
    > firmy. ja sie ani troche nie dziwie ze przestrzegaja przepisow. kary sa

    Jest jakiś przepis który karze jechać do ostatniej minuty i zatrzymać się
    wprost na drodze i spać? Trzeba było zjechać na parking odpowiednio
    wcześniej, a nie kimać na pasie. Nic nie tłumaczy takiego debilizmu.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-12-15 23:17:40
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-15 23:06, to pisze:
> [...]
    > wprost na drodze i spać? Trzeba było zjechać na parking odpowiednio
    > wcześniej, a nie kimać na pasie. Nic nie tłumaczy takiego debilizmu.

    Jadąc/stojąc w korku nie zawsze masz taką możliwość.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2010-12-16 00:00:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 15 Dec 2010 22:06:14 GMT, to wrote:
    >Jest jakiś przepis który karze jechać do ostatniej minuty i zatrzymać się
    >wprost na drodze i spać? Trzeba było zjechać na parking odpowiednio
    >wcześniej, a nie kimać na pasie. Nic nie tłumaczy takiego debilizmu.

    Kierowca ma na poparcie zapis z tacho, ze poprzedni parking mijal
    godzine wczesniej i w planie mial jeszcze przejechanie trzech :-)

    Niestety - durne przepisy trzeba zwalczac nimi samymi.
    Skoro doprowadzili do tego zbsolutnie pod zadnym pozorem nie wolno
    minuty dluzej, to stajemy i wieszamy kartke "pretensje kierowac W-wa
    ul Wiejska".

    Zakladajac oczywiscie ze jest w tym troche prawdy, a nie np madrzy
    tirmani uslyszeli ile tego korka jest, wiec udali sie na zasluzony i
    przymusowy odpoczynek, bo przez najblizsze 2h i tak nigdzie nie dojada
    ..

    J.

  • 7. Data: 2010-12-16 00:02:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 22:38:25 +0100, P_ablo wrote:
    >Niech ktos obeznany wytlumaczy mi, czy za przekroczenie dozwolonych czasow
    >pracy (na tacho) rozstrzeliwuja na miejscu?

    No tak cos na ksztalt rozstrzelania.
    I niekoniecznie na miejscu - kontrola moze wpasc znacznie pozniej ..

    J.

  • 8. Data: 2010-12-16 02:55:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Gubernat

    > Jadąc/stojąc w korku nie zawsze masz taką możliwość.

    CB im zamarzło?

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-12-16 03:41:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > slon, chcac wyprzedzic takich "spiochow", musial odczekac na spory kawalek
    > wolnego pomiedzy jadacymi z przeciwka...

    W poniedziaek muszę dostać się do Berlina.
    Może lepiej przez Kostrzyn w takim przypadku?

  • 10. Data: 2010-12-16 05:32:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Kierowca ma na poparcie zapis z tacho, ze poprzedni parking mijal
    > godzine wczesniej i w planie mial jeszcze przejechanie trzech :-)

    Nie widział śniegu za oknem i nie słyszał na CB, że jest korek?

> [...]
    > doprowadzili do tego zbsolutnie pod zadnym pozorem nie wolno minuty
    > dluzej, to stajemy i wieszamy kartke "pretensje kierowac W-wa ul

    Ale przepis wcale nie jest durny. Jak sobie inaczej ustalenie takiego
    limitu? Gdyby było powiedziane, że w pewnych warunkach kierowca może
    jechać dłużej to z całą pewnością nagle okazałoby się, ze te "pewne
    warunku" występują co drugi dzień.

> [...]
    > tirmani uslyszeli ile tego korka jest, wiec udali sie na zasluzony i
    > przymusowy odpoczynek, bo przez najblizsze 2h i tak nigdzie nie dojada

    Jestem pewien, że 99% takich przypadków to efekt celowego działania (i
    tak jestem spóźniony to przekimam gdziekolwiek, a resztę mam w dupie) lub
    w najlepszym razie bezmyślności.

    --
    ignorance is bliss