-
31. Data: 2010-01-15 14:24:02
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Alex81 wrote:
> On 15 Sty, 13:22, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
> > >> > > była też Integra pojemność 1.8 i 220KM,
> >
> > >> > hm, 220KM?
> > >> > B18C5 miało 192 koniki.
> >
> > >> > Jakaś wersja na rynek japoński?
> >
> > >> coś pochrzaniłem,
> > >> znalazłem gdzieś w necie 1.8, 200KM (a nie 220KM), i 2.0 220KM,
> > >> niestety nie ma oznaczeń silników, 2.0 220KM ponoć miała taka
> > Integra >> znajomego przywieziona ze Szwajcarii (type R) ale na ile
> > to prawda to >> nie wiem,
> >
> > > 2.0 220km, to AFAIR była wersja Accorda type R na rynek japoński,
> > > europejski Accord type R miał 212KM.
> >
> > > Ale to chyba nie było montowane w Integrze...
> >
> > wiem że to nie dowód ;-) ale w/g tecdoc'a, który ma podpięty m.in.
> > intercars pod swój katalog onlinehttp://sklep.intercars.com.pl/
> > jak wejdziesz w Integrę 02- to jest ten silnik w wykazie,
> > brat- Ukryj cytowany tekst -
> >
> > - Pokaż cytowany tekst -
>
> Chyba o roznych Integrach mowicie :) Integra 02- (czyli Integra DC5)
> jak najbardziej miala silnik 2.0 - K20 w roznych wariantach. Zreszta:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_DC5
> :)
No rzeczywiście, znałem ten model tylko jako Acura RSX ;-)
Ale faktycznie, chodzi też pod nazwą Honda Integra...
--
Pozdro
Massai
-
32. Data: 2010-01-15 15:25:03
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: kamil d <k...@t...pl>
Mario pisze:
> tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P
No przecież właśnie o to chodzi w tych autach :) S2000 to lekki
roadster, mieli tam wsadzić 440ci z automatem? ;)
--
kamil d
red 206
-
33. Data: 2010-01-15 15:48:38
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl>
KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):
> Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
> moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
> przypinania latki onanistow innym.
Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage
<800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych
cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha
do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP).
ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba
nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie
mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore,
ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak
sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba
zmieniac bieg.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
34. Data: 2010-01-15 16:07:33
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
xs pisze:
> Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
> 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu.
A to przepraszam, pisalem w oparciu o stereotypy.
I co to za silnik detalicznie ?
KJ
-
35. Data: 2010-01-15 17:12:22
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
xs <x...@N...gazeta.pl> napisał(a)
> KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):
>
>> Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
>> moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
>> przypinania latki onanistow innym.
>
> Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
> 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage
><800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych
> cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha
> do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP).
> ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba
> nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie
> mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore,
> ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak
> sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
> 1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba
> zmieniac bieg.
>
Jeżdżę na codzień Civikiem Type-R 200KM z 2l.
Dodam tylko, że jak się chce, to można jeździć bez zmieniania biegów
takim samochodem. Zakres użytecznych obrotów to 2500-8000 obrotów.
--
Tomek
-
36. Data: 2010-01-15 17:57:38
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: DoQ <p...@g...com>
Alex81 pisze:
>> Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r jesli dobrze
>> pamiętam
> Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy,
> 240KM, 200Nm.
Ale to dosc swieze auto :)
Jest jeszcze np. dosc leciwy Lancer Cyborg 1,6 178KM :)
Pozdrawiam
Pawel
-
37. Data: 2010-01-15 18:14:04
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: to <t...@a...xyz>
Waldek Godel wrote:
> A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu?
> Serio? W którym aucie?
O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od
przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da się jechać przy danej
prędkości zależy od mocy. Dopiero teraz się tego dowiedziałeś?
--
cokolwiek
-
38. Data: 2010-01-15 18:21:41
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia 15 Jan 2010 18:14:04 +0100, to napisał(a):
> O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od
> przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da się jechać przy danej
> prędkości zależy od mocy. Dopiero teraz się tego dowiedziałeś?
I nagle ten moment przesunie się z 7000 obrotów silnika na 3000??? Serio?
W jakim aucie? Nie, tego wcześniej nie wiedziałem, chętnie się dowiem
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
39. Data: 2010-01-15 18:30:49
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "Agent" <w...@o...pl>
Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hipeqa$pbv$1@news.onet.pl...
>
>>
>>> Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(
>>
>> Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000.
>
> pewnie jakieś zajebiste :-D
> tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P
>
Mi tam bu to odpowiadało. Chcesz to jedziesz to 3500 obr i jedziesz jak
innym autem z silnikiem 2,0 dajmy na to o mocy 140 KM ale za to jak Ci
fantazja uderzy do głowy to wciskasz i pięknie ciągniesz do 7000 obr
-
40. Data: 2010-01-15 18:30:59
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: to <t...@a...xyz>
Waldek Godel wrote:
>> O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od
>> przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da się jechać przy danej
>> prędkości zależy od mocy. Dopiero teraz się tego dowiedziałeś?
>
> I nagle ten moment przesunie się z 7000 obrotów silnika na 3000???
> Serio? W jakim aucie? Nie, tego wcześniej nie wiedziałem, chętnie się
> dowiem
Odróżniasz moment mierzony na kołach od momentu mierzonego na silniku?
Mówię o tym pierwszym, bo ten mówi bezpośrednio o tym, jak auto
przyspiesza. Jeździ się na kołach, a nie na wale napędowym.
--
cokolwiek