  • 31. Data: 2010-01-15 14:24:02
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Alex81 wrote:

    > Chyba o roznych Integrach mowicie :) Integra 02- (czyli Integra DC5)
    > jak najbardziej miala silnik 2.0 - K20 w roznych wariantach. Zreszta:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_DC5
    > :)

    No rzeczywiście, znałem ten model tylko jako Acura RSX ;-)

    Ale faktycznie, chodzi też pod nazwą Honda Integra...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 32. Data: 2010-01-15 15:25:03
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Mario pisze:
    > tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P

    No przecież właśnie o to chodzi w tych autach :) S2000 to lekki
    roadster, mieli tam wsadzić 440ci z automatem? ;)

    --
    kamil d
    red 206

  • 33. Data: 2010-01-15 15:48:38
    Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    > moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    > przypinania latki onanistow innym.

    Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
    8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage
    <800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych
    cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha
    do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP).
    ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba
    nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie
    mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore,
    ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak
    sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
    1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba
    zmieniac bieg.

  • 34. Data: 2010-01-15 16:07:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    xs pisze:

    > Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
    > 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu.

    A to przepraszam, pisalem w oparciu o stereotypy.

    I co to za silnik detalicznie ?

    KJ

  • 35. Data: 2010-01-15 17:12:22
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    xs <x...@N...gazeta.pl> napisał(a)

> [...]
    > sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
    > 1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba

    Jeżdżę na codzień Civikiem Type-R 200KM z 2l.
    Dodam tylko, że jak się chce, to można jeździć bez zmieniania biegów
    takim samochodem. Zakres użytecznych obrotów to 2500-8000 obrotów.

    --
    Tomek

  • 36. Data: 2010-01-15 17:57:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Alex81 pisze:

    > Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy,
    > 240KM, 200Nm.

    Ale to dosc swieze auto :)
    Jest jeszcze np. dosc leciwy Lancer Cyborg 1,6 178KM :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 37. Data: 2010-01-15 18:14:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Waldek Godel wrote:

    > A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu?
    > Serio? W którym aucie?

    O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od
    przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da się jechać przy danej
    prędkości zależy od mocy. Dopiero teraz się tego dowiedziałeś?

    --
    cokolwiek

  • 38. Data: 2010-01-15 18:21:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 15 Jan 2010 18:14:04 +0100, to napisał(a):

    > O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od
    > przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da się jechać przy danej
    > prędkości zależy od mocy. Dopiero teraz się tego dowiedziałeś?

    I nagle ten moment przesunie się z 7000 obrotów silnika na 3000??? Serio?
    W jakim aucie? Nie, tego wcześniej nie wiedziałem, chętnie się dowiem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2010-01-15 18:30:49
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pewnie jakieś zajebiste :-D
    > tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P

    Mi tam bu to odpowiadało. Chcesz to jedziesz to 3500 obr i jedziesz jak
    innym autem z silnikiem 2,0 dajmy na to o mocy 140 KM ale za to jak Ci
    fantazja uderzy do głowy to wciskasz i pięknie ciągniesz do 7000 obr

  • 40. Data: 2010-01-15 18:30:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Waldek Godel wrote:

    > I nagle ten moment przesunie się z 7000 obrotów silnika na 3000???
    > Serio? W jakim aucie? Nie, tego wcześniej nie wiedziałem, chętnie się
    > dowiem

    Odróżniasz moment mierzony na kołach od momentu mierzonego na silniku?
    Mówię o tym pierwszym, bo ten mówi bezpośrednio o tym, jak auto
    przyspiesza. Jeździ się na kołach, a nie na wale napędowym.

    --
    cokolwiek