eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.d
    e!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Fri, 15 Jan 2010 16:12:22 +0000 (UTC)
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <s...@t...dom.local>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
    <hiphhf$kbf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hipv85$2qo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aauf6.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1263571942 19259 83.6.13.6 (15 Jan 2010 16:12:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jan 2010 16:12:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247362
    [ ukryj nagłówki ]

    xs <x...@N...gazeta.pl> napisał(a)
    > KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):
    >
    >> Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    >> moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    >> przypinania latki onanistow innym.
    >
    > Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do
    > 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage
    ><800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych
    > cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha
    > do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP).
    > ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba
    > nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie
    > mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore,
    > ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak
    > sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej
    > 1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba
    > zmieniac bieg.
    >

    Jeżdżę na codzień Civikiem Type-R 200KM z 2l.
    Dodam tylko, że jak się chce, to można jeździć bez zmieniania biegów
    takim samochodem. Zakres użytecznych obrotów to 2500-8000 obrotów.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: