    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 10 wiecej zabija ale jezdzimy szybciej wiec bezpieczniej...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 3 Oct 2015 00:13:25 +0200

    Dnia Fri, 2 Oct 2015 21:57:07 +0200, J.F. napisał(a):
> [...]
    olska-jak-lamac-przepisy-i-nie-stracic-uprawnien.htm

    > Ja tam mysle, ze to po prostu blad pomiarowy.
    > To niemozliwe, aby tak drastycznie zmienily sie wyniki.

    http://www.krbrd.gov.pl/pl/aktualnosci/kalkulator-be
    zpieczenstwa.html

    No i troche sie wyjasnia. Badania prowadzono przez 10 tygodni od 30.03
    do 03.06. W kazdym tygodniu w kilku wojewodztwach. Juz chocby stad
    moze sie brac roznica - w roznych miejscach mierzyli przed i po 18
    maja.

    Zalacznikow cos nie chca upublicznic, wiec nie wiadomo gdzie dokladnie
    mierzyli.
    Predkosci wzrosly nieznacznie, i w zasadzie wrocily do stanu z 2013.

    Co mnie dziwi - 58% przekracza dopuszczalna predkosc na autostradzie.
    Nie,to zdecydowanie nie jest prawda, przynajmniej nie na A4.
    No chyba ze ... chodzi o limit dla osobowych i ciezarowych.
    I te ciezarowki jadace 89 tak podnosza liczbe.

    Gdzies tam jest srednia predkosc w potokach z podziale na pojazdy.
    "Lekkie" na autostradzie jada srednio 133km/h.
    "Ciezkie" 96.3.

    To ma wiecej sensu ... ale co to za "ciezkie", ze nie maja
    ogranicznika ? Wszyscy juz jezdza na magnesie ?

    No i licza pojazdy jadace z niebezpiecznym odstepem.
    Ale ile ten odstep wynosi - to juz nie napisali.

    J.