  • 141. Data: 2014-12-20 03:27:57
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m6sgkk$9m2$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Gdyby tak nie zapierdalał??? Przecież on po to właśnie włącza sygnały
    > bo właśnie ma jechać do wezwania szybko... Opamiętaj się.
    > ---
    > Puknij się w głowę. On po to załącza by inni wiedzieli, że mają mu ustąpić
    > a nie po to by ich przejechać.

    To czemu pijak nie ustapił? Pomyśl chwilę sam zamiast mi pukać w głowę...

  • 142. Data: 2014-12-20 10:55:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Policjant jadąc szybko na sygnałach miał prawo przypuszczać
    > że pieszy dochodzący do jezdni zatrzyma się przed krawężnikiem.
    > ---
    > Jakim k.. krawężnikiem ?! Jeżeli w zdarzeniu ucierpiał kierowca a nie jego
    > pasażer to znaczy, że pieszy znajdował się od dłuższego czasu na przejściu
    > bo inaczej musiałby biec a o to nie podejrzewam pijanego. Rozumiem, że
    > pewnie pijany faktycznie specjalnie nie uważał, ale to właśnie po to ma
    > pierwszeństwo na przejściu by go nikt nie przejechał jak się zamyśli albo
    > schleje.

    Ludzie różne głupie rzeczy robią i konsekwencje tych głupot są często
    śmiertelne. Jak sam widzisz, nie warto się upijać bo można to przypłacić
    życiem. I to niekoniecznie musi to być śmierć pod karetką na sygnale czy
    radiowozem policyjnym.
    ---
    Ale co Ty nam tu pieprzysz o nieupijaniu się ?! Ktoś go po prostu przejechał
    na przejściu i to oceniamy.

    > Inaczej (bez takiego założenia) nigdzie nigdy by nie dojechał.
    > ---
    > I co z tego ?

    I to z tego, że to pieszy ma uważać na samochód na sygnale a nie odwrotnie.
    ---
    Głupiś jak but z lewej nogi.

  • 143. Data: 2014-12-20 10:57:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Skąd się u Was bierze przekonanie, że policja ma jechac powoli i uważnie
    > do wezwania? Przecież to jakiś poroniony pomysł...
    > ---
    > Z przepisów i zdrowego rozsądku.

    Z jakich przepisów? Zacytowany tu przepis, art 53, zezwala na
    omijanie znaków drogowych i innych przepisów przez pojazd
    uprzywilejowany.
    ---
    No i może "ominęli" tylko im się nie udało nie przejechać pieszego na
    przejściu.

    > I pewnie zrozumielibyście to szybko gdyby jechali Was ratować z tarapatów.
    > ---
    > Policja nikogo nie ratuje.

    Może Twoim skromnym zdaniem, ale nie wiem czemu masz taką opinię...
    ---
    Bo tak jest.

  • 144. Data: 2014-12-20 10:59:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > skąd się u Ciebie bierze przekonanie, że Policja ma jechać powoli?

    Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy mu
    pijany wtargnie pod koła
    ---
    Tak jak każdy kierujący

    - a taka reakcja jest możliwa tylko gdy ktoś jedzie
    powoli, co jest sprzeczne z ideą sosowania sygnalizacji uprzywilejowania.
    ---
    Dostosować prędkość do warunków należy zawsze.

  • 145. Data: 2014-12-20 10:59:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > a nie po to by ich przejechać.

    To czemu pijak nie ustapił? Pomyśl chwilę sam zamiast mi pukać w głowę...
    Skoro go przejechali to jak miał ustąpić

  • 146. Data: 2014-12-20 11:05:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Jak na razie okazało się że włączenie, za przeproszeniem kogutów, jest
    > skutecznym sposobem na nie dojechanie.

    W jednym przypadku pijaka na ilu przypadków dojechania?
    ---
    Jakiego pijaka ?! PIJANEGO ośle.

  • 147. Data: 2014-12-20 11:07:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m73iss$skn$1@mx1.internetia.pl...

    > W jednym przypadku pijaka na ilu przypadków dojechania?
    > ---
    > Jakiego pijaka ?! PIJANEGO ośle.

    Znasz go?

  • 148. Data: 2014-12-20 11:09:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m73i9r$qkr$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > radiowozem policyjnym.
    > ---
    > Ale co Ty nam tu pieprzysz o nieupijaniu się ?! Ktoś go po prostu

    Ktoś go przejechał na przejściu bo wlazł tam w nieodpowiednim momencie.

    > I to z tego, że to pieszy ma uważać na samochód na sygnale a nie
    > odwrotnie.
    > ---
    > Głupiś jak but z lewej nogi.

    I dlatego że głupi jestem to nie upijam się i na ulicy uważam - jeszcze
    żyję.
    Tamten był mądry i pijany po mieście chodził... Pogratulować.

  • 149. Data: 2014-12-20 11:09:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m73ide$qul$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > uprzywilejowany.
    > ---
    > No i może "ominęli" tylko im się nie udało nie przejechać pieszego na

    Teraz już wiesz że się myliłeś co do tych przepisów?

    Masz urojenia.

  • 150. Data: 2014-12-20 11:11:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:m73igg$r9p$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Bo oczekujecie że kierowca radiowozu na sygnale powinien zareagować gdy mu
> [...]

    Każdy inny kierujący miałby tam nie więcej niż 40-50km/h
    i nie miałby syreny i świateł na dachu.
    Czujesz różnicę czy masz jakoś ograniczone myślenie?

    > - a taka reakcja jest możliwa tylko gdy ktoś jedzie
    > powoli, co jest sprzeczne z ideą sosowania sygnalizacji uprzywilejowania.
    > ---
    > Dostosować prędkość do warunków należy zawsze.

    Toteż dostosował: jechał szybko, na sygnale.

    piszesz na niusy po pijaku? bo pieprzysz jak potłuczony...