-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sun, 21 Dec 2014 10:27:32 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 27
Message-ID: <m763q9$jjb$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kire$2eh$1@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<m6kre2$dc6$1@dont-email.me> <m6ku23$omm$1@dont-email.me>
<m6nhe3$pac$1@mx1.internetia.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
<m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
<m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
<m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
<m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m7415s$agl$1@dont-email.me>
<m74eqj$9v9$1@dont-email.me> <m74hbj$91c$1@node1.news.atman.pl>
<m751pc$98t$1@usenet.news.interia.pl> <m752od$t65$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1419154057 20075 31.11.182.98 (21 Dec 2014 09:27:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Dec 2014 09:27:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.3.0
In-Reply-To: <m752od$t65$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552750
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-21 01:02, Czesław Wiśniak wrote:
>> No akurat ten z filmiku to normalnie nie jechal. Pchal sie byle
>> szybciej. Ale chyba nie chodzilo ci o to ze jadac w tak nierozwazny
>> sposob nie widzi sie nic dookola bo cala uwage zajmuje ci poszukiwanie
>> jak ty sie wcisnac badz wyprzedzic. Pewnie gdyby jechal normalnie do
>> niczego by nie doszlo - ale jechal byle szybciej.
>
>
> Nie widze, zeby sie gdzies wpychal, zmienil pas i to wszystko.
> Wykonał cos zabronionego ? Jechal calkowicie normalnie.
Tak - jak teza nie pasuje do faktow to tyb gorzej dla faktow. A fakty
tutaj byly jak napisalem. Dla tego kierowcy to co robil bylo o niebo
ponad jego umiejetnosci bo jak widac jadac zuplenie nie ogarnial
rzeczywistosi wokol siebie. Jak napisalem - gdyby jechal normalnie a nie
probowal jak miszcz WRC to pewnie by mu zostalo czasu i uwagi na to aby
zobaczyc ten pojazd co mu strzal w bok zafundowal.
Zreszta co tu tlumaczyc.
Przy takim sposobie jazdy, jego niewprawny mozg musi ciac detale po do
zeby sie przykolejnej zmianie pasa nie wpierdzielic w kogos. A na
analize reszty juz neuronow nie zostaje.
Co dobitnie pokazuje wlasnie ten filmik.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 10:30 mk4
- 21.12.14 11:29 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 11:49 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 12:05 mk4
- 21.12.14 12:08 mk4
- 21.12.14 12:22 Pszemol
- 21.12.14 12:26 mk4
- 21.12.14 12:35 mk4
- 21.12.14 12:28 Pszemol
- 21.12.14 12:36 Pszemol
- 21.12.14 12:39 Pszemol
- 21.12.14 12:40 Pszemol
- 21.12.14 12:48 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 13:13 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 13:28 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=