    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.9 dci - dymi i słaby
    Date: Thu, 21 Apr 2011 10:52:05 +0200

    > Mimo wszystko samochód dalej dymi oleju nie wiem czy bierze bo za mało
    > przejechałem, no i jest słaby - czasem jest ok i cały dzień jeżdżę bez
    > problemu, a np. dziś nawet ciężko spod świateł ruszyć - rano było koło 0 i
    > było ok z mocą ale dymił, koło południa - bardzo ciepło tem. na parkingu
    > do słońca 30 st. i od razu słaby i dymi
    >
    > Co to może być

    Jak turbina wcześniej rzeczywiście puszczała olej to mógłe tez polecieć w
    wydech zatykając katalizator. Stąd auto bedzię słabe i będzie dymić tym
    niespalonym olejem. Aby niepotrzebnie nie wyrzucac katalizatora można by
    zrobić test zastępując go pewien czas zwykłą rurą. Jak się poprawi to albo
    założysz nowy katalizator albo jak nie jesteś "zielony" to olejesz sprawę.