-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: gregor <g...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Date: Tue, 01 May 2012 10:13:57 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <jno602$noq$1@inews.gazeta.pl>
References: <jnk2ic$ek1$1@inews.gazeta.pl> <jnmjeo$r6s$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: sub219-165.elpos.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1335860034 24346 85.193.219.165 (1 May 2012 08:13:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 May 2012 08:13:54 +0000 (UTC)
X-User: chrupolek
In-Reply-To: <jnmjeo$r6s$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446806
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-04-30 19:51, Czeslawek pisze:
> Twój problem jest bardzo powszechny. Zwykle najtańszym rozwiązaniem jest
> podniesienie startowej dawki paliwa. Jednakże główną przyczyną jest
> zużywająca się pompa paliwa. Ciepłe paliwo (80-90oC) ma znacznie
> mniejszą gęstość niż zimne. Stąd pompa paliwa potrzebuje znacznie
> wyższych obrotów aby dać właściwe ciśnienie. Przy niskim ciśnieniu
> paliwa, zbyt mało go jest wtryskiwane do cylindrów. Dlatego bywają w 1.9
> TDI problemy z rozruchem na ciepłym.
>
Dzięki wielkie za wyjaśnienie sprawy to być może rozwiąże mój problem z
ty stukaniem o ile uda mi się ustawić prawidłową dawkę paliwa przy
rozruchu (ew. pofatyguję się to tjunera)
ale międzyczasie zauważyłem dość niepokojącą sytuację (a być może tak ma
być)
mam sparciałe przewody prowadzące od pompy do wtrysków (głownie ten od
pompy do 4 od lewej wtrysku, na moje oko nie ma tam prześwitu chociaż
drut przechodzi ma długość ok 10cm.) jak go "przeczyściłem" to jakby
objaw się u normalizował i rzadziej telepie silnikiem być może to efekt
placebo ale przewody paliwowe i tak wymienię bo są w fatalnej kondycji
dodatkowo zauważyłem spory pęcherzyk powietrza między filtrem paliwa a
pompą jak odpalam silnik to znika gdzieś w pompie ale jak już go zgaszę
wraca ten pęcherzyk z powrotem do wężyka - ma szerokość ok 2 cm. czy to
normalne, że w przewodzie "wisi" bąbel powietrza ?
gregor
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.12 10:35 nazgul
- 01.05.12 10:45 Czeslawek
- 01.05.12 11:15 gregor
- 01.05.12 12:43 Czeslawek
- 03.05.12 11:35 gregor
- 04.05.12 13:16 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=