eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym silnikuRe: [1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gregor <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Date: Tue, 01 May 2012 10:13:57 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <jno602$noq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jnk2ic$ek1$1@inews.gazeta.pl> <jnmjeo$r6s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub219-165.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1335860034 24346 85.193.219.165 (1 May 2012 08:13:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 May 2012 08:13:54 +0000 (UTC)
    X-User: chrupolek
    In-Reply-To: <jnmjeo$r6s$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446806
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-30 19:51, Czeslawek pisze:

    > Twój problem jest bardzo powszechny. Zwykle najtańszym rozwiązaniem jest
    > podniesienie startowej dawki paliwa. Jednakże główną przyczyną jest
    > zużywająca się pompa paliwa. Ciepłe paliwo (80-90oC) ma znacznie
    > mniejszą gęstość niż zimne. Stąd pompa paliwa potrzebuje znacznie
    > wyższych obrotów aby dać właściwe ciśnienie. Przy niskim ciśnieniu
    > paliwa, zbyt mało go jest wtryskiwane do cylindrów. Dlatego bywają w 1.9
    > TDI problemy z rozruchem na ciepłym.
    >

    Dzięki wielkie za wyjaśnienie sprawy to być może rozwiąże mój problem z
    ty stukaniem o ile uda mi się ustawić prawidłową dawkę paliwa przy
    rozruchu (ew. pofatyguję się to tjunera)

    ale międzyczasie zauważyłem dość niepokojącą sytuację (a być może tak ma
    być)

    mam sparciałe przewody prowadzące od pompy do wtrysków (głownie ten od
    pompy do 4 od lewej wtrysku, na moje oko nie ma tam prześwitu chociaż
    drut przechodzi ma długość ok 10cm.) jak go "przeczyściłem" to jakby
    objaw się u normalizował i rzadziej telepie silnikiem być może to efekt
    placebo ale przewody paliwowe i tak wymienię bo są w fatalnej kondycji

    dodatkowo zauważyłem spory pęcherzyk powietrza między filtrem paliwa a
    pompą jak odpalam silnik to znika gdzieś w pompie ale jak już go zgaszę
    wraca ten pęcherzyk z powrotem do wężyka - ma szerokość ok 2 cm. czy to
    normalne, że w przewodzie "wisi" bąbel powietrza ?

    gregor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: