eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 360

  • 71. Data: 2011-06-23 21:12:35
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Jun 2011 17:25:40 +0000 (UTC), kogutek
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Super. Wstaw sobie taki silnik. Kierownicę będziesz zdejmował do rozruchu.

    Pierdyknąłeś się o jakieś 285.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 72. Data: 2011-06-23 21:26:39
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to mo?liwe?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Jun 2011 18:06:47 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko czesciowo
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Turbine_Car

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Turbina

    > Jakby byly 3l/100, to podejrzewam ze w europejskich econoboxach
    > znalazla by miejsce. No chyba ze dopiero znajdzie - z elektryczna
    > transmisja.

    W zasadzie to chyba jedyna, sensowna implementacja tego napędu w
    samochodzie.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 73. Data: 2011-06-23 21:39:40
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "kogutek"

    >> > To że prąd do niej jest wyłączony to w czasie pracy jest rozgrzana
    >> > tak jak by
    >> > był włączony.
    >>
    >> Dobrze, że wszystkie stare ciągniki rolnicze (np. C-330)
    >> o tym nie wiedziały.
    >>
    >> PS. Tam nie dość, że świec żarowych nie było,
    >> to prąd był potrzebny tylko do ich uruchomienia.
    >>
    >>
    > Super. Wstaw sobie taki silnik. Kierownicę będziesz zdejmował do
    > rozruchu. Te
    > w fabrykach to jakieś głupie są. Świece niepotrzebne a zakładają.
    > Normalnie
    > głupki.

    Wyobraź sobie, że w moim silniku przy temperaturach wyższych niż 12
    stopni, świece się nie nagrzewają nawet do rozruchu silnika - pewnie
    krasnalki zapałkami podpalają



  • 74. Data: 2011-06-23 21:42:12
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "kogutek"

    > To ten ursus był lepszy bo jak piszesz nie miał świec. A też odpalał w
    > niskich
    > temperaturach. To potrzebne czy niepotrzebne? Wygląda na to że
    > producenci
    > silników w chuja robią klientów i wstawiają niepotrzebne elementy.

    Nie kompromituj się już

    http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/silnik-diesla/


  • 75. Data: 2011-06-23 22:09:49
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    zdan <z...@i...pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-23 20:01, kogutek pisze:
    > > Marcin \Kenickie\ Mydlak<e...@3...lp> napisał(a):
    > >
    > >> W dniu 2011-06-23 19:25, kogutek pisze:
    > >>> zdan<z...@i...pl> napisaĹ&#65533;(a):
    > >>>
    > >>>> W dniu 2011-06-23 15:02, kogutek pisze:
    > >>>>> Paliwo w dieslu nie zapala siÄ&#65533; od gorÄ&#65533;cego powietrza tylk
    > o od Ĺ&#65533;wiecy Ĺźa
    > >> rowej.
    > >>>>> To Ĺźe prÄ&#65533;d do niej jest wyĹ&#65533;Ä&#65533;czony to w czasie pr
    > acy jest rozgrzana tak
    > >> jak by
    > >>>>> byĹ&#65533; wĹ&#65533;Ä&#65533;czony.
    > >>>>
    > >>>> Dobrze, Ĺźe wszystkie stare ciÄ&#65533;gniki rolnicze (np. C-330)
    > >>>> o tym nie wiedziaĹ&#65533;y.
    > >>>>
    > >>>> PS. Tam nie doĹ&#65533;Ä&#65533;, Ĺźe Ĺ&#65533;wiec Ĺźarowych nie byĹ&#655;
    > 33;o,
    > >>>> to prÄ&#65533;d byĹ&#65533; potrzebny tylko do ich uruchomienia.
    > >>>>
    > >>>>
    > >>> Super. Wstaw sobie taki silnik. KierownicÄ&#65533; bÄ&#65533;dziesz zdejmow
    > aĹ&#65533; do rozruchu.
    > >> Te
    > >>> w fabrykach to jakieĹ&#65533; gĹ&#65533;upie sÄ&#65533;. Ĺ&#65533;wiece nie
    > potrzebne a zakĹ&#65533;adajÄ&#65533;. Norma
    > >> lnie
    > >>> gĹ&#65533;upki.
    > >>>
    > >>
    > >> Ĺ&#65533;wiece sÄ&#65533; potrzebne. Do rozruchu w niĹźszych temperaturach.
    > >>
    > > To ten ursus był lepszy bo jak piszesz nie miał świec. A też odpalał w niskic
    > h
    > > temperaturach. To potrzebne czy niepotrzebne? Wygląda na to że producenci
    > > silników w chuja robią klientów i wstawiają niepotrzebne elementy. Kombinuj d
    > alej.
    >
    > Świece żarowe mają ułatwić rozruch silnika diesla w niskich
    > temperaturach.A jak powszechnie wiadomo ciągniki rolnicze służą do
    > orania śniegu, siania bałwanów itp.
    >
    Nic nowego nie napisałeś. To legenda nie mająca nic wspólnego z
    rzeczywistością. Ciepły też potrzebuje swiec żarowych do odpalenia. No chyba
    że dla Ciebie zimowe odpalenie poprzez ciągnięcie przez ciągnik ze sprawnymi
    świecami żarowymi jest normą. Legenda powstała na skutek obserwacji
    użytkowników diesli. Jak uszkodzone świece to albo nie można odpalić albo do
    odpalenia potrzeba dużo energii z zewnątrz. W czym zimne powietrze miało by
    przeszkadzać w odpaleniu diesla. Ogólnie dostępne źródła podają że
    temperatura pod koniec suwu sprężania w dieslu wynosi od 600 do 800 stopni. 0
    lub - 20 nie stanowi żadnego problemu bo to niecałe 3%.Silnik nawet nie
    zauważa że ma zimne powietrze. Czy świeca o mocy kilkudziesięciu watów może
    ugrzać cylinder albo powietrze jakie wlatuje do cylindra. Oczywiście że nie.
    Prawda o świecach żarowych trochę różni się od powszechnie znanej bajki. Ale
    ty wolisz bajki. Przy okazji nigdy nie widziałeś traktorów zimą. Traktor to
    uniwersalny pojazd. Rolnik orze nim pole. Drogowiec wykorzystuje go do
    transportu na przykład asfaltu. Leśnicy do transportu ściętych drzew. A
    bałwany to ludzie w domach wieczorami lepią. Widać to po forum.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 76. Data: 2011-06-23 22:13:36
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>


    > Czym proponowales napedzac te turbiny - wodorem i tlenem ?
    > Ogniwu paliwowemu nic wiecej nie trzeba.
    >
    > J.
    >
    >
    Do PISu się zapisz. To co napisałeś to manipulacja. Oprócz linków podstawę
    prawną też chcesz?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 77. Data: 2011-06-23 22:17:30
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek"
    >
    > > To ten ursus był lepszy bo jak piszesz nie miał świec. A też odpalał w
    > > niskich
    > > temperaturach. To potrzebne czy niepotrzebne? Wygląda na to że
    > > producenci
    > > silników w chuja robią klientów i wstawiają niepotrzebne elementy.
    >
    > Nie kompromituj się już
    >
    > http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/silnik-diesla/
    To Ty się nie kompromituj że w takich miejscach jak podałeś znajdujesz wiedzę.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 78. Data: 2011-06-23 22:19:18
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-23 22:09, kogutek pisze:
    >>
    > Nic nowego nie napisałeś. To legenda nie mająca nic wspólnego z
    > rzeczywistością. Ciepły też potrzebuje swiec żarowych do odpalenia. No chyba
    > że dla Ciebie zimowe odpalenie poprzez ciągnięcie przez ciągnik ze sprawnymi
    > świecami żarowymi jest normą. Legenda powstała na skutek obserwacji
    > użytkowników diesli. Jak uszkodzone świece to albo nie można odpalić albo do
    > odpalenia potrzeba dużo energii z zewnątrz. W czym zimne powietrze miało by
    > przeszkadzać w odpaleniu diesla. Ogólnie dostępne źródła podają że
    > temperatura pod koniec suwu sprężania w dieslu wynosi od 600 do 800 stopni. 0
    > lub - 20 nie stanowi żadnego problemu bo to niecałe 3%.Silnik nawet nie
    > zauważa że ma zimne powietrze. Czy świeca o mocy kilkudziesięciu watów może
    > ugrzać cylinder albo powietrze jakie wlatuje do cylindra. Oczywiście że nie.
    > Prawda o świecach żarowych trochę różni się od powszechnie znanej bajki. Ale
    > ty wolisz bajki. Przy okazji nigdy nie widziałeś traktorów zimą. Traktor to
    > uniwersalny pojazd. Rolnik orze nim pole. Drogowiec wykorzystuje go do
    > transportu na przykład asfaltu. Leśnicy do transportu ściętych drzew. A
    > bałwany to ludzie w domach wieczorami lepią. Widać to po forum.
    >
    Jedno pytanie: czy wg dzisiejszych standardów jesteś humanistą?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 79. Data: 2011-06-23 22:27:26
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek"
    >
    > >> > To że prąd do niej jest wyłączony to w czasie pracy jest rozgrzana
    > >> > tak jak by
    > >> > był włączony.
    > >>
    > >> Dobrze, że wszystkie stare ciągniki rolnicze (np. C-330)
    > >> o tym nie wiedziały.
    > >>
    > >> PS. Tam nie dość, że świec żarowych nie było,
    > >> to prąd był potrzebny tylko do ich uruchomienia.
    > >>
    > >>
    > > Super. Wstaw sobie taki silnik. Kierownicę będziesz zdejmował do
    > > rozruchu. Te
    > > w fabrykach to jakieś głupie są. Świece niepotrzebne a zakładają.
    > > Normalnie
    > > głupki.
    >
    > Wyobraź sobie, że w moim silniku przy temperaturach wyższych niż 12
    > stopni, świece się nie nagrzewają nawet do rozruchu silnika - pewnie
    > krasnalki zapałkami podpalają
    >
    >
    Ty to sobie wyobrażasz bo kontrolka się nie świeci. Ale niech Ci będzie. Przy
    rozruchy się nie włączają. Ale po odpaleniu rozgrzewają się do takiej
    temperatury że stanowią źródło ciepła do kontrolowanego odpalenia mieszanki.
    Naturalnym stanem dla silnika jest stan pracy a nie odpalanie. Jak się nie
    włączają to zrób eksperyment i je wykręć a otwory zaślep. Zobaczysz wtedy jak
    odpali a nawet jeśli odpali to ile siły będzie miał, jaki dym z rury będzie
    leciał.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 80. Data: 2011-06-23 22:33:47
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>

    W dniu 2011-06-23 12:55, kamil d pisze:
    > W dniu 2011-06-23 12:46, Czarek Daniluk pisze:
    >> I która Skoda miała 1,2 TDI - z moich wiadomości to miało tylko Audi to
    >> aluminiowe i Lupo.
    >> Jeśli Skoda to ewentualnie 1,4 TDI.
    >
    > http://tiny.pl/hf4sj
    >
    Widziałeś taką w jeździe - śmiem wątpić żeby dużo tego w PL sprzedali,
    tu gdzie wypasem jest 1,2 benzyna 64KM ;)

    Pozdrawiam !

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 20 ... 30 ... 36


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: