-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Thu, 23 Jun 2011 22:19:18 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 26
Message-ID: <iu0747$9j8$1@news.dialog.net.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
<itvuaf$536$3@news.dialog.net.pl> <itvv2m$2ej$1@inews.gazeta.pl>
<iu02ms$qr3$1@node2.news.atman.pl> <iu06ic$r8p$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-158-198.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1308860359 9832 78.8.158.198 (23 Jun 2011 20:19:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jun 2011 20:19:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iu06ic$r8p$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378711
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-23 22:09, kogutek pisze:
>>
> Nic nowego nie napisałeś. To legenda nie mająca nic wspólnego z
> rzeczywistością. Ciepły też potrzebuje swiec żarowych do odpalenia. No chyba
> że dla Ciebie zimowe odpalenie poprzez ciągnięcie przez ciągnik ze sprawnymi
> świecami żarowymi jest normą. Legenda powstała na skutek obserwacji
> użytkowników diesli. Jak uszkodzone świece to albo nie można odpalić albo do
> odpalenia potrzeba dużo energii z zewnątrz. W czym zimne powietrze miało by
> przeszkadzać w odpaleniu diesla. Ogólnie dostępne źródła podają że
> temperatura pod koniec suwu sprężania w dieslu wynosi od 600 do 800 stopni. 0
> lub - 20 nie stanowi żadnego problemu bo to niecałe 3%.Silnik nawet nie
> zauważa że ma zimne powietrze. Czy świeca o mocy kilkudziesięciu watów może
> ugrzać cylinder albo powietrze jakie wlatuje do cylindra. Oczywiście że nie.
> Prawda o świecach żarowych trochę różni się od powszechnie znanej bajki. Ale
> ty wolisz bajki. Przy okazji nigdy nie widziałeś traktorów zimą. Traktor to
> uniwersalny pojazd. Rolnik orze nim pole. Drogowiec wykorzystuje go do
> transportu na przykład asfaltu. Leśnicy do transportu ściętych drzew. A
> bałwany to ludzie w domach wieczorami lepią. Widać to po forum.
>
Jedno pytanie: czy wg dzisiejszych standardów jesteś humanistą?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.11 22:27 kogutek
- 23.06.11 22:33 Przemysław Czaja
- 23.06.11 22:33 Czarek Daniluk
- 23.06.11 23:10 JK
- 23.06.11 23:47 Bugatti
- 23.06.11 23:49 Bugatti
- 23.06.11 23:55 Bugatti
- 24.06.11 00:01 Bugatti
- 24.06.11 00:48 Filip KK
- 24.06.11 00:51 Filip KK
- 24.06.11 01:10
- 24.06.11 01:13 kogutek
- 24.06.11 01:26 kogutek
- 24.06.11 01:33 kogutek
- 24.06.11 06:47 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i