-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Sun, 26 Jun 2011 10:49:24 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 53
Message-ID: <iu72rk$j0o$1@inews.gazeta.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
<u...@4...com>
<iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
<iu5m1a$5vb$1@inews.gazeta.pl> <iu5prh$nfo$1@news.onet.pl>
<iu5t9p$mqk$1@inews.gazeta.pl> <iu6pii$m7q$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1309085364 19480 172.20.26.238 (26 Jun 2011 10:49:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 10:49:24 +0000 (UTC)
X-User: sok_marchwiowy
X-Forwarded-For: 46.113.234.116
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379247
[ ukryj nagłówki ]ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
> kogutek pisze:
>
> >>> a ja mam xsare z silnikiem hdi, która świece żarowe odpala poniżej 15
> >> A ja miałem starego Golfa z TDI - w którym powyżej 5 stopni świece się
> >> nie uruchamiały wcale, i jeździł :D
> >>
> >> Pozdrawiam !
> > I co z tego. Nie chcem ale muszem
> ale powinieneś używać słownika
> > odpisać Tobie i innym co mają ograniczoną
> > wiedzę. Odpali z wyłączonymi świecami.
> tak, tak jak tysiące Diesli ktore świec nie mają.
> > Ale zanim ruszysz to one rozgrzane są
> > do prawie tysiąca stopni.
> nic nie jest w sliniku rozgrzane trwale do prawie 1000 stopni. okolice
> kolektora wydechowego będą najcieplejsze, bo przyjmują energie cieplną
> wszystkich cylindrów.
>
> > Jak by ich fizycznie nie było to też by pracował.
> z otworami w głowicy?
> > Ale by nie miał mocy, mógłby pracować niestabilnie, może głośniej. Na pewno b
> y
> (...)
> sraty pierdaty. rozrusznik + akumulator, mają taką moc(masę cene) aby
> zapewnić uruchomienie silnika na mrozie. kropka. jak uzyskasz drastyczną
> redukcje wagi i ceny - wstawiasz świece żarowe. ich ciepło pozwoli
> zainicjować zapłon. Mogą pracować po uruchomieniu silnika, ale dlatego,
> aby pani Krysia nie musiała silnika "grzac" i nie zadusiła go przy starcie.
>
> Wycieczki osobiste.
> nie wiem ile Ty silników otwierałeś, może jesteś byłym projektantem,
> czegośt am, ale napewno nie Diesli. ja sie za eksperta nie uważam, ale
> na portach lotniczych serwisowałęm Diesle bez świec, dwusuwy!. Na
> polskich platformach wiertniczych jest masa diesli bez świec. W
> wiekszości supermarkteów i fabrych jest instalacja przeciwpożarowa, z
> główną pompą napędzaną przez Diesla. często ma specjalny system
> podawania oleju (zwiekszenia ciśnienia oleju w silniku ułamek sekundy
> przed startem) i niema świec. ciekawe czy silniki okrętowe mają świece
> żarowe. chcesz powiedzieć ze to stare konstrukcje, nieodpowiedzialne,
> albo pracujące od chwili produkcji nieoptymalnie?
A czy ja gdzieś napisałem coś innego. Z `rozrusznika ma zapalić bez świec. Bo
one przy zapalaniu nie powinny nic dawać. Przynajmniej pod względem
energetycznym bo mają za małą moc żeby cokolwiek z wyjątkiem siebie ugrzać.
Ale dają bo są rozgrzane i inicjują zapłon. Dasz radę wytłumaczyć jakiemuś
kretynowi że jak pisze że jak się prąd wyłączy to świece nie pracują. To
znaczy że co, że jest coś co je wyciąga z żywego ognia. One dalej mają tysiąc
stopni bo prawie przez dwa cykle są w żywym ogniu i tylko jeden cykl je
studzi. A może też uważasz że to co teraz napisałem to nieprawda.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.11 13:04 Bugatti
- 26.06.11 13:08 Waldek Godel
- 26.06.11 13:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 26.06.11 13:56 J.F.
- 26.06.11 14:00 J.F.
- 26.06.11 14:27 Artur Maśląg
- 26.06.11 15:03 J.F.
- 26.06.11 15:51 pm
- 26.06.11 15:51 Jaroslaw Berezowski
- 26.06.11 16:18 Artur Maśląg
- 26.06.11 17:28 J.F.
- 26.06.11 18:40 Bydlę
- 26.06.11 21:43 pm
- 26.06.11 21:45 pm
- 26.06.11 21:56 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS