  • Data: 2011-06-26 12:49:24
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > ale powinieneś używać słownika
    > tak, tak jak tysiące Diesli ktore świec nie mają.
    > nic nie jest w sliniku rozgrzane trwale do prawie 1000 stopni. okolice
    > kolektora wydechowego będą najcieplejsze, bo przyjmują energie cieplną
    > wszystkich cylindrów.

    > z otworami w głowicy?
    > (...)
    > sraty pierdaty. rozrusznik + akumulator, mają taką moc(masę cene) aby
    > zapewnić uruchomienie silnika na mrozie. kropka. jak uzyskasz drastyczną
    > redukcje wagi i ceny - wstawiasz świece żarowe. ich ciepło pozwoli
> [...]
    A czy ja gdzieś napisałem coś innego. Z `rozrusznika ma zapalić bez świec. Bo
    one przy zapalaniu nie powinny nic dawać. Przynajmniej pod względem
    energetycznym bo mają za małą moc żeby cokolwiek z wyjątkiem siebie ugrzać.
    Ale dają bo są rozgrzane i inicjują zapłon. Dasz radę wytłumaczyć jakiemuś
    kretynowi że jak pisze że jak się prąd wyłączy to świece nie pracują. To
    znaczy że co, że jest coś co je wyciąga z żywego ognia. One dalej mają tysiąc
    stopni bo prawie przez dwa cykle są w żywym ogniu i tylko jeden cykl je
    studzi. A może też uważasz że to co teraz napisałem to nieprawda.