  • Data: 2011-06-25 20:49:20
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależało od Malucha, właściciela i kowala mechanika. Znajomi mieli
    > takiego, w którym poniżej 8 po Wrocławiu się zejść nie dało.

    Po części wszystko prawda. Miałem jakiś czas super malucha - rocznika
    nie pamiętam (wczesne 80 chyba), ale to jeszcze taki z chromowanymi
    zderzakami itd. 650 (nie wiem czy E), wersja tzw. eksportowa.
    Licznik zamykał na trasie ;), palił w mieście zdecydowanie
    poniżej 6, w trasie (bez oszczędności) poniżej 5. Stary układ
    zapłonowy, stary gaźnik :). Przyszła kryska na Matyska - pojawiły
    się luzy na przepustnicy. Otrzymał w związku z powyższym nowy gaźnik,
    (z elektrycznym zaworem ;)) i mimo najszczerszych chęci to już nie
    był ten sam samochód - palił w trasie zawsze powyżej 5 a nawet pod
    6, w mieście 6 przekraczał zawsze - z 6,5 to nic dziwnego. Jakiekolwiek
    próby ustawiania tego gaźnika nie dawały oczekiwanych rezultatów.
    Znajomy miał na owe czasy nówkę - FL :) Ten palił więcej niż
    mój po zmianie gaźnika, a na trasie to go zostawiałem w stylu
    "naddźwiękowym".

    Wychodzi na to, że co nowe to gorsze, albo loteria ;)