eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 20:49:20 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <iu5b5k$j80$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <iu0fui$sd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1kvi$tan$1@news.onet.pl>
    <iu1mae$pd6$1@news.net.icm.edu.pl> <iu1oft$boc$2@news.onet.pl>
    <iu1pbp$pa2$2@news.net.icm.edu.pl> <iu4bun$fsi$2@news.onet.pl>
    <iu4deu$1t2$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@4...com>
    <iu4rpb$f2u$3@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-168-41.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1309028340 19712 87.205.168.41 (25 Jun 2011 18:59:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 18:59:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iu4rpb$f2u$3@news.dialog.net.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379135
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-25 16:36, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2011-06-25 14:43, J.F. pisze:
    >> On Sat, 25 Jun 2011 12:22:29 +0200, Przemysław Czaja wrote:
    >>> Kiedyś się uśmiałem gdy usłyszałem, że Porsche 911 pali w cyklu
    >>> pozamiejskim ok 7,8l/100km a mój maluch palił wtedy z 6 na trasie a po
    >>> mieście z 10 litrów na 100km :) ale i tak osiągnięcia Filipa wydają się
    >>> lekko podkoloryzowane
    >>
    >> Ale twoj maluch wydaje mi sie podejrzany. Jak pamietam to w trasie
    >> trudno bylo przekroczyc 4.5. W miescie blizej 6.
    >
    > Zależało od Malucha, właściciela i kowala mechanika. Znajomi mieli
    > takiego, w którym poniżej 8 po Wrocławiu się zejść nie dało.

    Po części wszystko prawda. Miałem jakiś czas super malucha - rocznika
    nie pamiętam (wczesne 80 chyba), ale to jeszcze taki z chromowanymi
    zderzakami itd. 650 (nie wiem czy E), wersja tzw. eksportowa.
    Licznik zamykał na trasie ;), palił w mieście zdecydowanie
    poniżej 6, w trasie (bez oszczędności) poniżej 5. Stary układ
    zapłonowy, stary gaźnik :). Przyszła kryska na Matyska - pojawiły
    się luzy na przepustnicy. Otrzymał w związku z powyższym nowy gaźnik,
    (z elektrycznym zaworem ;)) i mimo najszczerszych chęci to już nie
    był ten sam samochód - palił w trasie zawsze powyżej 5 a nawet pod
    6, w mieście 6 przekraczał zawsze - z 6,5 to nic dziwnego. Jakiekolwiek
    próby ustawiania tego gaźnika nie dawały oczekiwanych rezultatów.
    Znajomy miał na owe czasy nówkę - FL :) Ten palił więcej niż
    mój po zmianie gaźnika, a na trasie to go zostawiałem w stylu
    "naddźwiękowym".

    Wychodzi na to, że co nowe to gorsze, albo loteria ;)







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: