eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.icp.pl!news.icpnet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
    Date: Wed, 7 Sep 2011 08:00:50 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 39
    Message-ID: <j471al$if7$1@news.icpnet.pl>
    References: <j45170$dto$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1315375253 18919 109.173.194.105 (7 Sep 2011 06:00:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Sep 2011 06:00:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396576
    [ ukryj nagłówki ]

    ?

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5...@n...onet.pl
    ...
    >>
    >
    >>
    >
    >> > Nie bardzo rozumiem na jakiej zasadzie miałoby się to "znosić". Raczej
    >> > w
    >
    >> > filmiku jest błąd lub coś źle zinterpretowałeś. Link! ;)
    >
    >> >
    >
    >> pomijając pierwszy cykl
    >
    >> tłok A rozpręza gaz -> strata
    >
    >> potem tłok B rozpręza gaz -> strata, ale mniejsza bo tłok A jest
    >> ciagniety
    >
    >> do góry przez podciśnienie
    >
    >> nastepnie tłok A rozpręża, a B ciągnie w górę, itd..
    >
    > Fajna teoria, tylko nieprawdziwa. Popatrz na allegro jak wyglądają wały
    > wykorbione do silników cztero cylindrowych rzędowych. w opisie na onecie i
    > na
    > filmiku wyłączają 2 i 3. Z pracy rozrządu wychodzi że wał wykorbiony jest
    > typowy
    > bo pali 1 3 4 2
    >
    w sumie nie ma znaczenia, tyle że oba odłączone cylindry równocześnie
    pochłaniają energie a potem ją oddają
    chyba faktycznie spełniają role "koła zamachowego" jak już było wcześniej
    napisane.
    i może to jest nawet bardziej pożądany efekt?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: