-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
Date: Tue, 06 Sep 2011 12:30:18 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 15
Message-ID: <j44so2$bms$1@news.onet.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acvq198.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1315305026 11996 83.11.122.198 (6 Sep 2011 10:30:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 10:30:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.1) Gecko/20110830 Thunderbird/6.0.1
In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396301
[ ukryj nagłówki ]On 2011-09-06 12:17, mar jan wrote:
> specjalisci od nabijania mechanikom kabzy - dzial konstrukcji silnikow VW -
> wymyslili odlaczanie dwoch cylindrow w TSI.
> na necie pokazaly sie filmiki na ktorych widac ze podczas odlaczenia zawory w
> cylindrze sa zamkniete!
> o cooo chozzzzi?
> przeca jesli sa zamkniete to nastepuje sprezanie w nich powietrza jak przy
> hamowaniu silnikiem - no ok - podobnie jak przy hs.
> nie powinny byc odtwarte? jak to jest?
> eeee. no chyba ze skoro sie dwa odlacza to jeden zawsze spreza a drugi sie w tym
> czasie rozpreza wiec sprawa 'sie znosi' ...
poczekaj poczekaj, czy odłączony od pracy zespół "zaciąga" dalej
powietrze z dolotu, bo mi się wydaje, że raczej nie...
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.11 12:38 AZ
- 06.09.11 12:39 AZ
- 06.09.11 12:54 Sylwester Łazar
- 06.09.11 12:46 Pabl_o
- 06.09.11 13:01 PM
- 06.09.11 13:01 to
- 06.09.11 13:07 AZ
- 06.09.11 13:14 Ukaniu
- 06.09.11 13:15 Ukaniu
- 06.09.11 13:23 Pabl_o
- 06.09.11 13:22 Wojciech Wrodarczyk
- 06.09.11 13:39 PM
- 06.09.11 13:45 PM
- 06.09.11 13:44 Tomasz Finke
- 06.09.11 14:10 mleko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual