  • 311. Data: 2010-08-19 07:56:36
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A co ile kilometrow te 50 zl ?
    >
    > Ty bys nie przekraczal, ja bym nie przekraczal, ale ktos kto sobie
    > kupi Ferrari za 2 mln moze chyba czasem poszalec za 2000 zl ?
    >
    > Albo jak sie komus spieszy, to moze z Katowic do Berlina pojechac 200
    > , z rzadka zwalniajac do 150. Wszak to jedno wykroczenie, 50 zl
    > doplaty :-)

    no jak to co ile.
    jak sie zmienia ograniczenie to nowe przewinienie!
    Gdyby ktos rzeczywiscie wpadł na taki pomysł, to mysle, ze ludki w Ferrari
    byłby pomijalnym problemem.
    Poza tym punkty mogłyby zostac. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 312. Data: 2010-08-19 08:14:59
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mozna i osobowe, do dochodów na PIT ma sie to nijak.

    niech sobie na firme kupuje co chce. Nie wnikajmy co ktos robi z pieniedzmi.
    CHce sie bujac drogim autem jego biznes. Moze. Zwlaszcza, ze w niektorych
    biznesach jak Cie postrzegaja tez jest wazne i niemozesz pojechac maluchem

    Icek

  • 313. Data: 2010-08-19 08:17:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No no no bez takich.
    > Koniu piecze placki z podwójnym serem zwane pizza, więc prezesem u
    > siebie jakby nie było jest ;-)))

    jak Ci wiedzy i argumentow brakuje zaczynasz pokazywac jakim burakiem
    jestes. Nie bede znizal sie do Twojego poziomu bo zalatwisz mnie
    doswiadczeniem

    Icek

  • 314. Data: 2010-08-19 08:22:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale samym zestawem spółek zoo talerza sobie nie napełnisz! Chłopie, zejdź
    na
    > ziemię, trzeba mieć gdzieś ulokowane pieniądze, z których korzystasz.
    Żaden
    > normalnie myślący biznesmen nie będzie kasy trzymał w domu w skarpecie,
    > tylko na koncie. A skoro ma konto, to można mu te pieniądze zająć. Proste?

    ale przypomnij sobie o czym byla mowa tłumoku. Wysokosc mandatu karnego w
    zaleznosci od PIT. Tłumaczę Ci ostatni raz, że możesz mieć zestaw spółek zoo
    i SA z majatkiem (np. w nieruchomościach) o wartości miliarda. Więc możnaby
    uznać taką osobę za majętną. Ale na PIT masz stosunkowo do tego miliarda
    niewielkie wartości np. 10 tys mesięcznie pensji prezesa.

    I kara pomimo, że ktoś jest bardzo majętny nie będzie proporcjonalna do
    majątku bo na PIT ma tylko 10 tys miesięcznie i to nie jest ukrywanie
    majątku albo zaniżanie wynagrodzenia. Jak do tego jego żona zarabia 10 tys
    złotych miesięcznie to chyba starczy na waciki i talerz sobie napełni ??

    Zakumał czy dalej zgrywa idiote ?

    Wszystko co powyższe nie ma wad typu "potrójne opodatkowanie". A jak nie
    kumasz, że zapisanie miliarda w nieruchomościach na osobe fizyczną jest
    rozwiązaniem delikatnie mówiąc beznadziejnym to nie mamy o czym rozmawiać.
    Zadaj na prawniczo podatkowych grupach pytanie czemu.

    > Wow naprawdę mi teraz dogadałeś ;) A jakie to Ty masz pojęcie biznesie na
    > większą skalę, niż zawodowe pisanie głupot na fora dyskusyjne?

    tu nie chodzi o dogadywanie tylko otworzenie Twoich oczu, że nie jesteś taki
    kozak jak Ci się wydaje i masz blade pojęcie pomimo, że wydaje Ci się, że
    jest inaczej.

    Icek

  • 315. Data: 2010-08-19 08:25:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale przynajmniej ma większy sens, niż w sytuacji, gdy płacisz 500 pln
    > niezależnie od tego, jaki masz dochód. Ot chociażby dlatego, ze podawane
    > przez Ciebie przykłady są tak oderwane od rzeczywistości, że aż głowa boli
    > ;)

    Wazniejsza niz wysokosc kary jest jest nieuchronnosc.

    We wroclawiu jakis radny zrobil test. Nie placil za parkowanie placac
    mandaty. Wyszko taniej bo trafic na kontrole jest trudno. Z wykroczeniami
    typu zle zaparkowane auto albo zbyt wysoka predkosc jest jeszcze gorzej.
    Robie naprawde duzo km po miescie i jakos tfu tfu nie trafilem na kontrole w
    ostatnich 2 latach

    Po co milionowy mandat jak on nigdy sie nie zdarzy

    Icek

  • 316. Data: 2010-08-19 08:32:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Rozróżniasz emeryturę od grzywny? ;) Nie rozumiesz może pojęcia "wolny
    > rynek", jeśli chodzi o jakość i ceny usług prawników?

    ale akurat trafiles kula w plot. Rynek adwokatow w naszym kraju nie jest
    wolnym rynkiem. Sa oni skupieni w zamknietych izbach i nie ma tam mowy o
    konkurencji. Wszyscy jada po stawce najwyzszej ustawowej.

    > Po pierwsze - nikt Ci nie każe popełniać czynów, które doprowadzą Cię do
    > konieczności obrony przed sądem. To bardzo ważna rzecz, o której raczyłeś
    > zapomnieć. Tak samo, jak nikt nie każe Ci iść pracować za 500 PLN jako
    > pomywaczka w barze mlecznym - masz bowiem wybór, co zrobisz i konsekwencje
    > tego wyboru są od początku do końca jasne.

    I tu wlasnie widac, ze masz male doswiadczenie. Moze sie trafic, ze policja
    Cie zabiera bo ktos powiedzial, ze jestes grozny przestepca. I podawalem
    takie przypadki, ze sie zdarzaja. To nie jest tak, ze policja zabiera tylko
    winnych.

    Wez np. takie porwanie tej laski nad morzem. Najpierw szukali goscia z
    recznikiem. Pozniej media trabily, ze juz go zatrzymali i siedzi w pace, a
    po paru dniach, ze jednak nie ma zwiazku z porwaniem bo sledczy doszli do
    wniosku, ze na plazach widuje sie duzo wiecej niz jeden recznik.

    I taki pijaczyna (bo bylo podane, ze sie zataczal) menel mial kase na obrone
    ?? Nie mial. A byl winny ?? _Nie byl_.

    Trafienie za kratki gdy jest sie niewinnym sie zdarza (przebywasz w zlym
    miejscu o zlej godzinie i sie trafia)

    > Po drugie - od zawsze jest tak, że jeśli masz więcej pieniędzy, to masz
    > więcej możliwości. Kupujesz lepsze mieszkanie, lepszy samochód, stać Cię
    na
    > lepszego prawnika - normalna nagroda za to, że byłeś na tyle rozgarnięty,
    > żeby określoną gotówkę odłożyć / zarabiać. Zazdrościsz komuś, że stać go
    na
    > lepszych (i droższych) usługodawców?

    nie ale w przypadku obrony w procesie karnym najubozszy i najbiedniejszy tez
    musi miec mozliwosc obrony nawet gdy go na to nie stac

    Icek

  • 317. Data: 2010-08-19 08:36:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czym sie ta ow dziwnosc objawia i z czym sie nie zgadzasz?
    > Ktos cie zmusza do popelnienia przestepstwa?

    Juz dawalem przyklad w tym watku.

    Mozna trafic "za kratki" bedac niewinnym.

    Pomijam przyklady tymu Kornatoski, Netzel czy inni politycy bo zaraz
    napiszecie, ze sa politykami wiec moze sie im zdarzyc trafic za kratki bo
    znawet jak sa niewinni to i tak im sie nalezy

    Ale patrzcie na przyklad pijaczyny menela z nad morza, ktory idac z bialym
    recznikiem byl podejrzany o porwanie jakiejs tam laski.

    Byl niewinny ale prokuratura obtrabila sukces zatrzymania i schowania
    groznego przestepcy. Dopiero po badaniach DNS wyszlo, ze to slepy trop. Gosc
    trafia za kratki ale jest niewinny. Jest biedny wiec nie ma za co sie
    bronic.

    Przypadkow zatrzymywania ludzi podobny jest masa. Po jakims czasie wychodza
    ale co swoje przecierpiales to Twoje.

    Co pare chwil w radiu trabia, ze ktos pozwal skarb panstwa za to, ze jako
    niewinny siedzial za kratami. Czemu ?/ Bo nie stac go bylo na obrone ?? Bo
    byl niewinny i biedny. I nie popelnil zadnegoprzestepstwa.

    Icek

  • 318. Data: 2010-08-19 08:37:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Alkoholu w to nie mieszaj, mowimy o utracie PJ za punkty.
    > Zabieraja PJ, wsiadasz i jezdzisz dalej - w czym problem?

    no a po alkoholu to wsiadasz i stoisz ?

    Icek

  • 319. Data: 2010-08-19 08:38:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Poza tym punkty mogłyby zostac. :)

    a wystarczyloby zrobic, ze kasuja sie po roku ale nie wczesniej od
    zaplacenia mandatu i juz sciagalnosc sama by podskoczyla

    Icek

  • 320. Data: 2010-08-19 10:01:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 08:25:29 +0200, Icek wrote:
    >Wazniejsza niz wysokosc kary jest jest nieuchronnosc.
    >We wroclawiu jakis radny zrobil test. Nie placil za parkowanie placac
    >mandaty. Wyszko taniej bo trafic na kontrole jest trudno.

    Sie chyba zmienilo, bo chodza i sprawdzaja jakby czesciej.
    Ale nie stoi straznik co 100m, wiec na krotki czas mozna zaryzykowac.

    Ale jak ktos chce moze sie przespacerowac i sprawdzic jaki % bilety
    ma.

> [...]
    >ostatnich 2 latach
    >Po co milionowy mandat jak on nigdy sie nie zdarzy

    Zebys sie bal. Ze jak jednak zlapia, a czasem jednak lapia, to zabija
    :-)

    J.