    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Date: Thu, 19 Aug 2010 08:22:24 +0200

    > Ale samym zestawem spółek zoo talerza sobie nie napełnisz! Chłopie, zejdź
    na
    > ziemię, trzeba mieć gdzieś ulokowane pieniądze, z których korzystasz.
    Żaden
    > normalnie myślący biznesmen nie będzie kasy trzymał w domu w skarpecie,
    > tylko na koncie. A skoro ma konto, to można mu te pieniądze zająć. Proste?

    ale przypomnij sobie o czym byla mowa tłumoku. Wysokosc mandatu karnego w
    zaleznosci od PIT. Tłumaczę Ci ostatni raz, że możesz mieć zestaw spółek zoo
    i SA z majatkiem (np. w nieruchomościach) o wartości miliarda. Więc możnaby
    uznać taką osobę za majętną. Ale na PIT masz stosunkowo do tego miliarda
    niewielkie wartości np. 10 tys mesięcznie pensji prezesa.

    I kara pomimo, że ktoś jest bardzo majętny nie będzie proporcjonalna do
    majątku bo na PIT ma tylko 10 tys miesięcznie i to nie jest ukrywanie
    majątku albo zaniżanie wynagrodzenia. Jak do tego jego żona zarabia 10 tys
    złotych miesięcznie to chyba starczy na waciki i talerz sobie napełni ??

    Zakumał czy dalej zgrywa idiote ?

    Wszystko co powyższe nie ma wad typu "potrójne opodatkowanie". A jak nie
    kumasz, że zapisanie miliarda w nieruchomościach na osobe fizyczną jest
    rozwiązaniem delikatnie mówiąc beznadziejnym to nie mamy o czym rozmawiać.
    Zadaj na prawniczo podatkowych grupach pytanie czemu.

    > Wow naprawdę mi teraz dogadałeś ;) A jakie to Ty masz pojęcie biznesie na
    > większą skalę, niż zawodowe pisanie głupot na fora dyskusyjne?

    tu nie chodzi o dogadywanie tylko otworzenie Twoich oczu, że nie jesteś taki
    kozak jak Ci się wydaje i masz blade pojęcie pomimo, że wydaje Ci się, że
    jest inaczej.

    Icek