  • Data: 2010-08-19 13:56:48
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech będzie w zależności od PIT. I święty spokój. Jedna instytucja będzie
    > się zajmowała nakładaniem mandatów (Policja) jak to było od zawsze. Druga
    > instytucja będzie się zajmowała sprawdzaniem, czy Twój PIT ma coś
    wspólnego
    > z rzeczywistością (USkarbowy). Tak czy inaczej nigdy nie ustrzeżesz się

    ale co ten US ma sprawdzac?? Czy przypadkiem nie masz udzialow w spolce ??
    No i mam np. udzialy w TPSA. I co to zmienia? Albo mam udzuały w LC Corp,
    Geting banku, General Motors.

    Wytłumacz mi na czym to sprawdzenie ma polegac ?? Co urząd sprawdzi jaki CIT
    składała spółka następnie przeliczy ile masz udziałów i na tej podstawie
    będzie obliczany mandat ?????? Wolne żarty.

    > przed kombinatorami wszelkiej maści, ale jest to sensowniejsze ustalanie
    > stawek mandatów, niż w przypadku, gdy każdy płaci tyle samo.

    ale podaj mi konkretny sposób obliczania. Niue ma sensu tworzenia armii
    urzędników do sprawdzania czy masz może jakieś udziały w jakiś spółkach i
    ile one zarobiły bo to chyba bez sensu!!

    > A dlaczego jest rozwiązaniem beznadziejnym, bo ja nie widzę zbyt wiele
    > negatywnych stron takiego rozwiązania.

    ale podasz jakieś konkrety czy znowu jak wpiaskownicy "wiesz ale nie
    powiesz".

    > Po co - skoro Ty wiesz, dlaczego jest beznadziejne - wytłumacz ;)

    tłumaczyłem w tym wątku 3 razy. Gdybyś czytał ze zrozumieniem to byś
    wiedział. Ale chętnie powtórzę jeżeli ma to Ci pomóc w zrozumieniu problemu.

    1. jeżeli posiadasz nieruchomość na osobę fizyczną to i umowy najmu masz na
    umowę fizyczną prowadząc DG. Sprzedaż nieruchomości prowadzi do konieczności
    przepisania wszystkich umów na inny kupujący podmiot

    2. podatek PIT w drugiej skali jest dużo wyższy niż CIT

    3. Odpowiadasz całym majątkiem za wszystkie swoje zobowiązania

    4. Jeżeli chcesz mieć z kimś taki np. biurowiec na spółkę to przy posiadaniu
    tego na siebie wchodzi w gre tylko spółka cywilna, która jest jeszcze
    gorszym sposobem na prowadzenie działąlności niż DG.

    > Wcale się nie uważam za kozaka, czy innego "nadczłowieka". To Ty zacząłeś
    od
    > tekstów w stylu "Jak sie douczysz albo
    > zaczniesz robic wieksze biznesy niz na 2 tys miesiecznie to zobaczysz".
    Więc
    > pochwal się, jakie to Ty biznesy robisz, skoro zadałeś sobie w życiu
    kiedyś
    > trud, żeby się douczyć ;)

    nie ma sie co chwalic. Mozesz sobie sprawdzic. Dane te sa ogolnodostepne

    Icek