eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2019-03-04 10:21:15
    Temat: Re: 1.
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-03-03 o 23:12, Adam pisze:

    > W każdym razie w skrócie założenia: silnik miał przejeździć w Afryce
    > milion kilometrów. I to na tamtejszym paliwie (albo czymś
    > przypominającym paliwo) i serwisowany przez tamtejszych "mechaników" -
    > czyli w zasadzie bez serwisu.
    > Konstrukcja silnika z lat powojennych (żeliwo, komora wstępna), ale
    > materiały jak najbardziej współczesne (wytrzymałość). Zresztą bush-taxi
    > całe było tak projektowane. Nawet nie miały korbek do szyb bo te mogą
    > się zepsuć. Miały przesuwane szyby jak w Nysce.
    >
    Bo liczy się grupa docelowa.
    Jak na Europe, to szyby elektryki, jak na Afryke, to przesuwne (dopóki
    nie będą wybite).
    Ale pojedzie na wszystkim, co ma oktany. Podejrzewam, że np filtr
    powietrza za to bardziej zaawansowany, bo zapylenie większe. Wkład
    papierowy w takich przypadkach to ostatnie, co można zastosować. Bo skąd
    taki wkład wziąć pośrodku Afryki? Pewnie rozwiązania jak z wojska,
    cyklonowe.


    > Czyli konstrukcja i założenia podobne, jak w prawdziwych jeszcze
    > ciągnikach - więc i jak we wspomnianym przez Ciebie renaulcie. A w
    > ciągniku liczy się moment obrotowy, a nie moc.
    >
    >
    To Cię muszę zmartwić, bo w C-360 i wcześniejszych C-255, C-4011 był
    wtrysk bezpośredni...



    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: