    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Sun, 20 Nov 2011 16:00:16 +0100

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 14:39:00 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

    > Nie, wystarczyłoby, żeby ciężki idiota w ciężarówce, podobnie jak setki
    > innych mu podobnych na naszych drogach, w końcu sobie wbił do łba, że jak
    > ktoś jedzie przepisowo, dookoła są remonty, to to nie jest sytuacja w której
    > trzeba wyprzedzić za wszelką cenę.

    No, tak prawde mowiac to jak kos jedzie 40/40 czy 60/60 ... to utrudnia.
    Do rowu z nim :-)

    > Codziennie widzę takich frustratów,
    > którzy nie mogą zrozumieć, że jak jedzie sznur aut, to nic im to wyprzedzanie
    > nie da. I skaczą te auta po jednym, żyłują te silniki, przepalają to paliwo,

    No wiesz, ty jedziesz 20km i nic ci to nie da, on jedzie np 400 km i moze
    mu juz cos da. Poza tym owszem - przeskakuje, ryzykuje, wyprzedzi moze z 10
    aut i spotkacie sie na swiatlach .. tylko ze tych 10 aut roznicy moze wtedy
    znaczyc 5 minut. Zaoszczedzone w ciagu 30 minut, wiec 20% szybciej ..

    > pchają się na trzeciego, psują nerwy sobie i innym, a za 200 km się za takim
    > palantem staje na światłach 6 aut dalej.

    A liczyles ilu innych nie zobaczyles na tych swiatlach i ci ucieklo ?
    Moze tankowal, moze sytuacja nie sprzyjala - innym razem tobie z tylu nie
    bedzie sprzyjala i on dojedzie godzine wczesniej.

    J.