  • Data: 2011-11-20 17:51:21
    Temat: Re:
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-20, made myself <m...@g...pl> wrote:
    > Nie. Jeżeli zatrzymujemy się 200 km dalej na jednych światłach, to znaczy,
    > że nic nie zaoszczędził.

    zaoszczedzil. Bo ty go dogoniles zazwyczaj jadac wiecej niz 90km/h a on
    sie kulał 90. I tu nawet nie chodzi o to czy szybciej dojedzie tylko o
    zuzycie jak najmniejszej liczby minut na tacho. Jazda 70 na godzine
    takim oszczednosciom nie sprzyja.

    W sznurze aut oczywiscie malo kto wyprzedza ale jak jest 3-5 aut to im
    predzej sie je wezmie, tym lepiej.

    A takich jadacych 60-70 bo on zaraz zjezdza do swojej wsi to ja mam co
    kilkanascie kilometrow.

    --
    WildS