eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Date: Sun, 03 Apr 2011 11:08:05 +0200
    From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    References: <4d96e892$1@news.home.net.pl>
    <1...@4...com>
    <4d96f2c9$1@news.home.net.pl>
    <6...@4...com>
    <4d9733f4$1@news.home.net.pl>
    <6...@4...com>
    <4d9741ee$1@news.home.net.pl>
    <n...@4...com>
    <4d975cdd$1@news.home.net.pl>
    <j...@4...com>
    <4d977057$1@news.home.net.pl>
    <s...@4...com>
    <4d978998$1@news.home.net.pl>
    <b...@4...com>
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
    Message-ID: <4d9838f8$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1301821688 83.142.196.43 (3 Apr 2011 11:08:08 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 47
    X-Authenticated-User: l...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360060
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-03 10:15, J.F. pisze:

    >> Mimo wszystko aż tacy popieprzeni to ludzie nie są, żeby mi specjalnie w
    >> dupę wjechać, tylko dlatego, że oganiczenia +10 jadę.
    >
    > A kto mowi ze specjalnie. Ale jaka to dla ciebie roznica specjalnie
    > czy niespecjalnie :-)

    Zasadnicza. Żeby wjechać niespecjalnie to muszą być zwykle jakieś
    dodatkowe okoliczności, a nie samo +10 to za wolno baranie, to cie
    staranuje.

    >> Taa. Bo tirmeni to dla idei jeżdżą, a właściciele firm jeszcze bardziej.
    >> Nie bądź śmieszny, robią to własnie dla biletów NBP. Skoro argumentem ma
    >> być, łamiemy przepisy i mamy wszystko w dupie, to prościej i skuteczniej
    >> będzie od razu kraść.
    >
    > Ale zeby ukrasc, ktos musi dowiezc.

    Taa, bo jak Zenek rzuci robotę za fajerą, to świat się zawali. Przestań
    koloryzować, bo można dojść do wniosku, że wszystkiemu winny Zenek za
    kółkiem tira. Jakby wpizdu rzucił robotę, to nie byłoby co najmniej
    kradzieży i prostytucji;)

    > Zaczelo sie od tego ze twierdziles iz przy maksymalnej 90 nie da sie
    > osiagnac 60. No to prostuje ze malo wazne jaka mamy gorna predkosc,
    > wazne jak dlugo sytuacja nas zmusi do zwolnienia ponizej tych 60.

    Raczej jak często. W praktyce w Polsce na statystycznej trasie (a nie
    między bramkami na autostradzie) się nie da.

    > Wiec te 60 na tira w trasie wcale nie wydaje mi sie takie
    > nieprawdopodobne, oczywiscie bez uwzgledniania obowiazkowych postojow,
    > ani przejazdow przez miasta w szczycie, ani korkow na remontach.

    A wiesz, że prawdopodobne jest, gdyby nie wypadki, choroby, starość i
    zabójstwa, że ludzie byli nieśmiertelni?

    > PKP tez musi zmienic zalogi, przepuscic szybsze pociagi, naprawic
    > awarie i tez sie spoznia.

    Ale mnie PKP chwilowo nie obchodzi, tylko średnia 60 TIRem. I zdaję
    sobie sprawę, że koleją (niekoniecznie PKP) nie warto wozić dorbiazgu na
    krótkich trasach.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: