-
Date: Sun, 03 Apr 2011 11:08:05 +0200
From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re:
References: <4d96e892$1@news.home.net.pl>
<1...@4...com>
<4d96f2c9$1@news.home.net.pl>
<6...@4...com>
<4d9733f4$1@news.home.net.pl>
<6...@4...com>
<4d9741ee$1@news.home.net.pl>
<n...@4...com>
<4d975cdd$1@news.home.net.pl>
<j...@4...com>
<4d977057$1@news.home.net.pl>
<s...@4...com>
<4d978998$1@news.home.net.pl>
<b...@4...com>
In-Reply-To: <b...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Message-ID: <4d9838f8$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1301821688 83.142.196.43 (3 Apr 2011 11:08:08 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 47
X-Authenticated-User: l...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360060
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-03 10:15, J.F. pisze:
>> Mimo wszystko aż tacy popieprzeni to ludzie nie są, żeby mi specjalnie w
>> dupę wjechać, tylko dlatego, że oganiczenia +10 jadę.
>
> A kto mowi ze specjalnie. Ale jaka to dla ciebie roznica specjalnie
> czy niespecjalnie :-)
Zasadnicza. Żeby wjechać niespecjalnie to muszą być zwykle jakieś
dodatkowe okoliczności, a nie samo +10 to za wolno baranie, to cie
staranuje.
>> Taa. Bo tirmeni to dla idei jeżdżą, a właściciele firm jeszcze bardziej.
>> Nie bądź śmieszny, robią to własnie dla biletów NBP. Skoro argumentem ma
>> być, łamiemy przepisy i mamy wszystko w dupie, to prościej i skuteczniej
>> będzie od razu kraść.
>
> Ale zeby ukrasc, ktos musi dowiezc.
Taa, bo jak Zenek rzuci robotę za fajerą, to świat się zawali. Przestań
koloryzować, bo można dojść do wniosku, że wszystkiemu winny Zenek za
kółkiem tira. Jakby wpizdu rzucił robotę, to nie byłoby co najmniej
kradzieży i prostytucji;)
> Zaczelo sie od tego ze twierdziles iz przy maksymalnej 90 nie da sie
> osiagnac 60. No to prostuje ze malo wazne jaka mamy gorna predkosc,
> wazne jak dlugo sytuacja nas zmusi do zwolnienia ponizej tych 60.
Raczej jak często. W praktyce w Polsce na statystycznej trasie (a nie
między bramkami na autostradzie) się nie da.
> Wiec te 60 na tira w trasie wcale nie wydaje mi sie takie
> nieprawdopodobne, oczywiscie bez uwzgledniania obowiazkowych postojow,
> ani przejazdow przez miasta w szczycie, ani korkow na remontach.
A wiesz, że prawdopodobne jest, gdyby nie wypadki, choroby, starość i
zabójstwa, że ludzie byli nieśmiertelni?
> PKP tez musi zmienic zalogi, przepuscic szybsze pociagi, naprawic
> awarie i tez sie spoznia.
Ale mnie PKP chwilowo nie obchodzi, tylko średnia 60 TIRem. I zdaję
sobie sprawę, że koleją (niekoniecznie PKP) nie warto wozić dorbiazgu na
krótkich trasach.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.11 13:34 Cavallino
- 03.04.11 14:08 jarek d.
- 04.04.11 20:05 Massai
- 04.04.11 20:10 Massai
- 04.04.11 22:33 jarek d.
- 04.04.11 22:30 Roman
- 04.04.11 23:01 Cavallino
- 05.04.11 02:00 Massai
- 05.04.11 02:15 Massai
- 05.04.11 02:15 Massai
- 05.04.11 08:36 Cavallino
- 05.04.11 16:49 Massai
- 05.04.11 17:37 Cavallino
- 05.04.11 18:33 Massai
- 06.04.11 12:21 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=