-
Data: 2011-04-03 11:08:05
Temat: Re:
Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-04-03 10:15, J.F. pisze:
>> Mimo wszystko aż tacy popieprzeni to ludzie nie są, żeby mi specjalnie w
>> dupę wjechać, tylko dlatego, że oganiczenia +10 jadę.
>
> A kto mowi ze specjalnie. Ale jaka to dla ciebie roznica specjalnie
> czy niespecjalnie :-)
Zasadnicza. Żeby wjechać niespecjalnie to muszą być zwykle jakieś
dodatkowe okoliczności, a nie samo +10 to za wolno baranie, to cie
staranuje.
>> Taa. Bo tirmeni to dla idei jeżdżą, a właściciele firm jeszcze bardziej.
>> Nie bądź śmieszny, robią to własnie dla biletów NBP. Skoro argumentem ma
>> być, łamiemy przepisy i mamy wszystko w dupie, to prościej i skuteczniej
>> będzie od razu kraść.
>
> Ale zeby ukrasc, ktos musi dowiezc.
Taa, bo jak Zenek rzuci robotę za fajerą, to świat się zawali. Przestań
koloryzować, bo można dojść do wniosku, że wszystkiemu winny Zenek za
kółkiem tira. Jakby wpizdu rzucił robotę, to nie byłoby co najmniej
kradzieży i prostytucji;)
> Zaczelo sie od tego ze twierdziles iz przy maksymalnej 90 nie da sie
> osiagnac 60. No to prostuje ze malo wazne jaka mamy gorna predkosc,
> wazne jak dlugo sytuacja nas zmusi do zwolnienia ponizej tych 60.
Raczej jak często. W praktyce w Polsce na statystycznej trasie (a nie
między bramkami na autostradzie) się nie da.
> Wiec te 60 na tira w trasie wcale nie wydaje mi sie takie
> nieprawdopodobne, oczywiscie bez uwzgledniania obowiazkowych postojow,
> ani przejazdow przez miasta w szczycie, ani korkow na remontach.
A wiesz, że prawdopodobne jest, gdyby nie wypadki, choroby, starość i
zabójstwa, że ludzie byli nieśmiertelni?
> PKP tez musi zmienic zalogi, przepuscic szybsze pociagi, naprawic
> awarie i tez sie spoznia.
Ale mnie PKP chwilowo nie obchodzi, tylko średnia 60 TIRem. I zdaję
sobie sprawę, że koleją (niekoniecznie PKP) nie warto wozić dorbiazgu na
krótkich trasach.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.11 13:34 Cavallino
- 03.04.11 14:08 jarek d.
- 04.04.11 20:05 Massai
- 04.04.11 20:10 Massai
- 04.04.11 22:33 jarek d.
- 04.04.11 22:30 Roman
- 04.04.11 23:01 Cavallino
- 05.04.11 02:00 Massai
- 05.04.11 02:15 Massai
- 05.04.11 02:15 Massai
- 05.04.11 08:36 Cavallino
- 05.04.11 16:49 Massai
- 05.04.11 17:37 Cavallino
- 05.04.11 18:33 Massai
- 06.04.11 12:21 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe