eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-04-04 20:10:25
    Temat: Re:
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jarek d. wrote:

    >
    > Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:in4qic$erd$1@news.dialog.net.pl...
    > > > > W jaki sposób zachęcisz przewoźników do włożenia tira na tory?
    > > > > Zwłaszcza, że na kołach tir po prostu rusza i jedzie. Tak po
    > > > > załadunku musisz dojechać na stację, poczekać na najbliższy
    > > > > pociąg (bo przecież nie bedą jeździły co 10 minut), załadować,
    > > > > dojechać (plus typowe dla PKP opóźnienia), wyładować, dojechać
    > > > > z dworca do celu.
    > > >
    > > > Poznań - Warszawa: poc. 3 godz.,
    > > > Warszawa - Kraków: poc. 3 godz,
    > > > to są trasy po modernizacjach
    > > >
    > > > Równoległa do A4 jest linia E30 Zgorzelec - Medyka
    > > > http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_E_30
    > > > modernizowana z bólami do prędkości 120 dla towarowych
    > > >
    > > > Z bólami, bo w tym dziwnym kraju nie zna się pojęcia zrównoważony
    > > > transport i zabiera dotacje unijne na kolej, skutkiem czego są
    > > > kolumny tirów tam, gdzie ich być nie powinno, oraz "typowe dla
    > > > pkp opóźnienia"
    > > >
    > >
    > >
    > > Dochodzą jeszcze terminale na granicach, przeładunki itp.....I tak
    > > mandarynki z Hiszpanii albo Portugalii zamiast jechac max 2 dni,,
    > > będą jechały tydzień albo i dłużej, cena wzrośnie dwukrotnie....no
    > > chyba, że masz pomysł jak pociąg podjedzie pod markety, zakłady
    > > produkcyjne itd....
    >
    > 1. Nie pod markety, tylko do centrum logistycznego. Dalej samochodem.
    > Niekoniecznie o ładowności TIRa. 2. Pod zakłady produkcyjne, jeśli
    > skala produkcji jest wystarczająco duża - jak najbardziej. To się
    > nazywa bocznica. Jeśli nie jest - analogicznie jak w pkt 1.
    >
    > Nie chodzi mi o to, żeby wszystko ładować na pociąg, tylko żeby wozić
    > odpowiednim dla wielkości ładunku środkiem transportu.


    Dostawczak to 1/3 kontenera.
    TIR to jest jeden kontener.
    Pociąg - kilkanaście-kilkadziesiąt kontenerów.

    Widzisz tę "małą" różnicę pomiędzy dostawczakiem a pociągiem?

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: