-
Data: 2011-04-04 20:10:25
Temat: Re:
Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]jarek d. wrote:
>
> Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:in4qic$erd$1@news.dialog.net.pl...
> > > > W jaki sposób zachęcisz przewoźników do włożenia tira na tory?
> > > > Zwłaszcza, że na kołach tir po prostu rusza i jedzie. Tak po
> > > > załadunku musisz dojechać na stację, poczekać na najbliższy
> > > > pociąg (bo przecież nie bedą jeździły co 10 minut), załadować,
> > > > dojechać (plus typowe dla PKP opóźnienia), wyładować, dojechać
> > > > z dworca do celu.
> > >
> > > Poznań - Warszawa: poc. 3 godz.,
> > > Warszawa - Kraków: poc. 3 godz,
> > > to są trasy po modernizacjach
> > >
> > > Równoległa do A4 jest linia E30 Zgorzelec - Medyka
> > > http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_E_30
> > > modernizowana z bólami do prędkości 120 dla towarowych
> > >
> > > Z bólami, bo w tym dziwnym kraju nie zna się pojęcia zrównoważony
> > > transport i zabiera dotacje unijne na kolej, skutkiem czego są
> > > kolumny tirów tam, gdzie ich być nie powinno, oraz "typowe dla
> > > pkp opóźnienia"
> > >
> >
> >
> > Dochodzą jeszcze terminale na granicach, przeładunki itp.....I tak
> > mandarynki z Hiszpanii albo Portugalii zamiast jechac max 2 dni,,
> > będą jechały tydzień albo i dłużej, cena wzrośnie dwukrotnie....no
> > chyba, że masz pomysł jak pociąg podjedzie pod markety, zakłady
> > produkcyjne itd....
>
> 1. Nie pod markety, tylko do centrum logistycznego. Dalej samochodem.
> Niekoniecznie o ładowności TIRa. 2. Pod zakłady produkcyjne, jeśli
> skala produkcji jest wystarczająco duża - jak najbardziej. To się
> nazywa bocznica. Jeśli nie jest - analogicznie jak w pkt 1.
>
> Nie chodzi mi o to, żeby wszystko ładować na pociąg, tylko żeby wozić
> odpowiednim dla wielkości ładunku środkiem transportu.
Dostawczak to 1/3 kontenera.
TIR to jest jeden kontener.
Pociąg - kilkanaście-kilkadziesiąt kontenerów.
Widzisz tę "małą" różnicę pomiędzy dostawczakiem a pociągiem?
--
Pozdro
Massai
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.11 22:33 jarek d.
- 04.04.11 22:30 Roman
- 04.04.11 23:01 Cavallino
- 05.04.11 02:00 Massai
- 05.04.11 02:15 Massai
- 05.04.11 02:15 Massai
- 05.04.11 08:36 Cavallino
- 05.04.11 16:49 Massai
- 05.04.11 17:37 Cavallino
- 05.04.11 18:33 Massai
- 06.04.11 12:21 Sebastian Kaliszewski
- 30.04.11 23:30 ąćęłńóśźż
- 01.05.11 00:05 ąćęłńóśźż
- 01.05.11 00:09 ąćęłńóśźż
- 01.05.11 00:12 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe