eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-04-03 10:15:13
    Temat: Re:
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 02 Apr 2011 22:39:48 +0200, Shrek wrote:
    >W dniu 2011-04-02 21:21, J.F. pisze:
    >>>> A jak widzisz w lusterku wielki napis SCANIA, to przyspieszasz czy
    >>>> zwalniasz ? :-)
    >>> Zlewam. A bo co?
    >> Nie, no nic, choc tatus mi zawsze powtarzal - trzymaj duzy odstep od
    >> tego przed toba, ale jeszcze wiekszy od tego za toba :-)
    >Mimo wszystko aż tacy popieprzeni to ludzie nie są, żeby mi specjalnie w
    >dupę wjechać, tylko dlatego, że oganiczenia +10 jadę.

    A kto mowi ze specjalnie. Ale jaka to dla ciebie roznica specjalnie
    czy niespecjalnie :-)

    >>> No dobra- skoro tak argumentujesz, że TIRy są lepsze od koleji, bo można
    >>> łamać ograniczenia, to ja proponuje pójść dalej. Po co ktoś ma się jebać
    >>> z jakimiś TIRami żeby zarobic, jak można po prostu zajumać bilety NBP?
    >> biletami nbp sie nie najesz ani nie ubierzesz.
    >Taa. Bo tirmeni to dla idei jeżdżą, a właściciele firm jeszcze bardziej.
    >Nie bądź śmieszny, robią to własnie dla biletów NBP. Skoro argumentem ma
    >być, łamiemy przepisy i mamy wszystko w dupie, to prościej i skuteczniej
    >będzie od razu kraść.

    Ale zeby ukrasc, ktos musi dowiezc. Bo jak inaczej - pojedziesz koleja
    do niemiec, ukrasc tam fure, koniecznie diesla, zatankujesz u nich na
    stacji, obrobisz sklep i przywieziesz do domu ?

    >> Problem w tym ze tiry wolne, ale kolej jeszcze gorsza. [...]
    >Masz rację, ale przypomnć ci, że zacząłeś od tego, że tiry to srednio
    >60km/h wyciągają - co po prostu nie jest prawdą, choćbyś nie wiem jak
    >się napinał. Przynajmniej nie w Polsce.

    Zaczelo sie od tego ze twierdziles iz przy maksymalnej 90 nie da sie
    osiagnac 60. No to prostuje ze malo wazne jaka mamy gorna predkosc,
    wazne jak dlugo sytuacja nas zmusi do zwolnienia ponizej tych 60.

    Wiec te 60 na tira w trasie wcale nie wydaje mi sie takie
    nieprawdopodobne, oczywiscie bez uwzgledniania obowiazkowych postojow,
    ani przejazdow przez miasta w szczycie, ani korkow na remontach.

    PKP tez musi zmienic zalogi, przepuscic szybsze pociagi, naprawic
    awarie i tez sie spoznia.

    >>> Tak, tak, a łyżka na to... Czerwone światła i przejazdy kolejowe też
    >>> zlewają?
    >> Ale tych swiatel to ile - 20 chyba nie zlicze w trasie.
    >Taa. Dwadzieścia to będzie od Nadarzyna do Hynka pewnie.

    Ja liczylem od drugiego konca. Mirkow, Dlugoleka, Bykow, moze jeszcze
    z jedne. Sycow, Bralin *2. W Kepnie chyba 1, Wieruszow tez, wielun 2 ?
    Jedne w szczerym polu mi sie kojarza, Belchatow 2, w piorkowie jedne
    na zjezdzie drugie na koncu obwodnicy. I zaczela sie gierkowka.
    Tutaj swiatelek troche jest, ale nieduzo. Jak pod sama warszawa to nie
    wiem.

    >Zresztą 20 to więcej niż kilka.

    Ale to 350 km, wiec co kilkanascie km wychodza takie swiatla. Niektore
    przejezdzasz z marszu, inne na ciemnopomaranczowym (nagminne na tej
    trasie, ale w granicach przyzwoitosci), w rezultacie nie spowalniaja
    az tak mocno.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: