eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2011-04-04 22:33:47
    Temat: Re: Re:
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ind1ih$kei$1@news.onet.pl...
    > jarek d. wrote:
    >
    >>
    >> Użytkownik "Roman" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >> news:in4qic$erd$1@news.dialog.net.pl...
    >> > > > W jaki sposób zachęcisz przewoźników do włożenia tira na tory?
    >> > > > Zwłaszcza, że na kołach tir po prostu rusza i jedzie. Tak po
    >> > > > załadunku musisz dojechać na stację, poczekać na najbliższy
    >> > > > pociąg (bo przecież nie bedą jeździły co 10 minut), załadować,
    >> > > > dojechać (plus typowe dla PKP opóźnienia), wyładować, dojechać
    >> > > > z dworca do celu.
    >> > >
    >> > > Poznań - Warszawa: poc. 3 godz.,
    >> > > Warszawa - Kraków: poc. 3 godz,
    >> > > to są trasy po modernizacjach
    >> > >
    >> > > Równoległa do A4 jest linia E30 Zgorzelec - Medyka
    >> > > http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_E_30
    >> > > modernizowana z bólami do prędkości 120 dla towarowych
    >> > >
    >> > > Z bólami, bo w tym dziwnym kraju nie zna się pojęcia zrównoważony
    >> > > transport i zabiera dotacje unijne na kolej, skutkiem czego są
    >> > > kolumny tirów tam, gdzie ich być nie powinno, oraz "typowe dla
    >> > > pkp opóźnienia"
    >> > >
    >> >
    >> >
    >> > Dochodzą jeszcze terminale na granicach, przeładunki itp.....I tak
    >> > mandarynki z Hiszpanii albo Portugalii zamiast jechac max 2 dni,,
    >> > będą jechały tydzień albo i dłużej, cena wzrośnie dwukrotnie....no
    >> > chyba, że masz pomysł jak pociąg podjedzie pod markety, zakłady
    >> > produkcyjne itd....
    >>
    >> 1. Nie pod markety, tylko do centrum logistycznego. Dalej samochodem.
    >> Niekoniecznie o ładowności TIRa. 2. Pod zakłady produkcyjne, jeśli
    >> skala produkcji jest wystarczająco duża - jak najbardziej. To się
    >> nazywa bocznica. Jeśli nie jest - analogicznie jak w pkt 1.
    >>
    >> Nie chodzi mi o to, żeby wszystko ładować na pociąg, tylko żeby wozić
    >> odpowiednim dla wielkości ładunku środkiem transportu.
    >
    >
    > Dostawczak to 1/3 kontenera.
    > TIR to jest jeden kontener.
    > Pociąg - kilkanaście-kilkadziesiąt kontenerów.
    >
    > Widzisz tę "małą" różnicę pomiędzy dostawczakiem a pociągiem?

    Cieszę się, że dostrzegasz proporcje.
    W czym problem?

    jarek d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: