  • Data: 2011-04-02 19:18:16
    Temat: Re:
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 02 Apr 2011 17:33:58 +0200, Shrek wrote:

    >Nie, dla osobówki.

    No to chyba nie mozna mu wierzyc :-)

    >Ale z tego, ze to osobówki wyprzedzają TIRy a nie na
    >odwrót, wynika, że TIRy mają mniejszą średnią.

    Kto kogo wyprzedza to od jaj zalezy. Jest sobie wiocha, obowiazuje 50
    - ile jedziesz ? :-)

    >Taa. jasne 130 średnia;)

    Mlody jestes, nie pamietasz :-)
    To pisal Andy Zdzitowiecki, na zasadzie "raz mi tyle wyszlo".
    A ze on lubil depnac, mial wtedy porsche, dawno temu to bylo - moze
    sie akurat tak zdarzylo. Nie jest to jakis nierealny czas - tzn nie
    zebym wsiadl i zademonstrowal, ale jak trzymal 180 na gierkowce a
    potem 110, i ruch byl maly - moglo wyjsc.

    >A co za różnica? kilka minut?

    No ale widzisz - przeliczylem od tablicy do tablicy po wycieciu dwoch
    postojow na wahadlach i nawet tir nie przekraczajac 80 mialby srednia
    63, przeciez to tylko kilka minut wolniej, nadal sie nie wstydzic ?
    :-)

    >Gdyby babcia miała wąsy...

    Ja tam nie wiem, ale moze on moze przeczekac godziny szczytu i wpisac
    sobie w obowiazkowy odpoczynek.

    >Bo ja wiem? Może Wrocław - reszta kraju. Na pewno nie Wałbrzych. To tak
    >jakby sugerować, że Borne Sulinowao jest reprezentywne dla Polski.

    A co jest zlego w zakladzie walbrzyskim ? Bo tak prawde mowiac to
    nawet nie bardzo wiem czemu te pociagi takie wolne.
    Siec tu gesta, a przeciez w reszcie kraju jest np Zywiec-Wisla - 36km
    droga, a 3 godziny pociagiem :)

    J.