  • Data: 2011-04-02 20:52:03
    Temat: Re:
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-02 20:36, J.F. pisze:

    > A jak widzisz w lusterku wielki napis SCANIA, to przyspieszasz czy
    > zwalniasz ? :-)

    Zlewam. A bo co?

    > Fotoradarow prawde mowiac nadal nie ma. Sa puste skrzynki, i znow
    > wracamy do jaj :-) Jest tez CB i sa detektory.

    No dobra- skoro tak argumentujesz, że TIRy są lepsze od koleji, bo można
    łamać ograniczenia, to ja proponuje pójść dalej. Po co ktoś ma się jebać
    z jakimiś TIRami żeby zarobic, jak można po prostu zajumać bilety NBP?

    > Ile jedzie to nie wiem, ale 5h by mnie wcale nie zdziwilo.
    > Po prostu on pojedzie ponizej 70 raptem w kilku miejscach.

    Tak, tak, a łyżka na to... Czerwone światła i przejazdy kolejowe też
    zlewają?

    > Plus oczywiscie obowiazkowy postoj po 4h :-)

    > Ze stacji do celu tez moze byc w korkach :-)

    Może. Ale mówi się, że TITy są elastyczne, a kolej nie. Jak będą jeździć
    poza godzinami szczytu, to uczciwie powiedzmy, że tą zaletę tracą.

    Shrek.