  • Data: 2011-04-02 14:02:18
    Temat: Re:
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 02 Apr 2011 11:56:22 +0200, Shrek wrote:

    >No to ciekawe, tiry i osobówki jadą tą samą trasą, ale TIRy szybciej?
    >Kupy się nie trzyma.

    Mialem na mysli wolniej niz 60.

    >Dla przykładu Berlin - Terespol dla osobówki google maps [...]
    >Wrocław - Warszawa 343 km i 5h24m. tu masz koło 60 osobówką - tirem nie
    >dasz rady. Zwłaszcza, ze Gierkówka rozkopana.

    Ale przeciez jezdzisz ta trase i mozesz napisac czy w praktyce jest
    5:42 :-P

    >Trasa jak to trasa w Polsce.

    Ale trasy sa rozne. Juz nawet Wroclaw-Piotrkow jest inna niz
    Ww-Warszawa :-)
    A moze byc Legnica-Krakow, czy Zabrze-Szczecin :-)

    Ale nawet nie o to mi chodzi.
    Siegnalem do logu z trasy Wroclaw-Bydgoszcz, przez Milicz, Wrzesnie,
    Gniezno, 271km. Osobowka wyszlo .. 62km/h, wstyd :-)
    To bylo powiedmy centrum-centrum, jakbym liczyl trase od tablicy do
    tablicy, to by skoczylo do 68km/h, nadal wstyd.
    Czemu tak wolno .. a widze, ze dwa wahadelka byly, pare remontow.
    Ale przeprowadzam symulacje co by bylo gdybym sie ograniczyl z
    predkoscia:

    b.o 4:19:06 62.7
    120 4:19:36 62.6
    110 4:20:53 62.3
    100 4:23:48 61.6
    90 4:29:28 60.3
    80 4:38:53 58.3
    70 4:54:51 55.3

    tirman nie przekraczajacy 80 jechalby wolniej o raptem 4km/h.
    Taka juz wrednosc arytmetyki drogowej - nie zarabiasz na szybkiej
    jezdzie, tracisz na wolnej.

    Przyklad moze nieszczegolny, bo jakos podejrzanie wolno wyszlo, ale
    coz robic. No dobra, wycialem pare

    >No i fajnie że poruszyłeś kwestie
    >fotoradarów. TIRy tylko wtedy są konkurencyjne jak tną do kagańca przez
    >zabudowany. Jakby przestrzegały ograniczeń, to nawet PKP by je
    >wyprzedziło (a też przestrzegają).

    A to tez roznie bywa, bo sa trasy gdzie tych ograniczen jest pelno, a
    sa takie gdzie jest ich niewiele. Np Ww-JG, pkp przypominam 3
    godziny/~90km.

    Nie dysponuje niestety mapami z ograniczeniami predkosci, a szkoda, bo
    chetnie bym i przepisowa jazde zasymulowal :-)

    J.