  • Data: 2012-02-07 07:28:07
    Temat: Re:
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > ycznie=20
    > padek=20
    > po=20
    > o=20
    Daciuk/).

    > Ty tam sobie o kims slyszales, a ja studiowalem fizyke w Polsce i absolutni=
    > e kazdy profesor, docent czy doktor na wydziale znal dobrze angielski (czes=
    > c znala jeszcze inne jezyki z racji wspolpracy z np. naukowcami z Niemiec =
    > czy Wloch).
    Zgodze sie ze znaja, ale poza wyjatkami raczej kiepsko. Np. gadam z takim
    jednym ze potrzebuje pewnej informacji. Podsuwa mi ksiazke anglojezyczna i
    mowi ze tam to znajde. Niedosc ze temat trudny, to jeszcze jezyk obcy...
    mysle sobie ze pojdzie duzo latwiej po polsku. Wiec pytam o odpowiednik w
    polskim jezyku. Wysmial mnie ze po polsku oczywiscie nie ma. Troche
    glupio mi sie zrobilo, no ale coz, wzialem co bylo po angielsku i czytam.
    Zaraz z pierwszych kilku akapitow wyniknelo ze on pomylil wszystkie
    podstawowe fakty z tej ksiazki. Totalne niezrozumienie tematu. A niby
    przeczytal latwo przez trzy wieczory, niby po angielsku wyklada na uczelni...